Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaarsweekend - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Voorjaarsweekend

Hulde aan het interim bestuur, die heeft o.a. nieuwe bestuursleden gezocht en gevonden, een zo op het oog vertrouwenwekkende club mensen dat stemt hoopvol voor de nabije toekomst.
jim

Heb weer erg genoten van dit weekend. Dank aan iedereen die ik zich heeft ingezet.

Ik heb een paar leuke foto's gemaakt en zal deze binnenkort in een fotoalbum plaatsen.

Groeten,

Rutger

Hoi allemaal,

Ik heb wat foto's in een fotoalbum geplaatst. Kopieer onderstaande link in je browser (direct aanklikken lukt niet!) en je ziet wat plaatjes van het afgelopen weekend. Mocht je iets willen in hoge resolutie stuur me gerust een pbtje.

http://cid-08a73ec3928cc3c9.spaces.live ... CC3C9!112/

Groeten,

Rutger

Opvallend:

1. heel veel wereldfietsers komen met de auto
2. het absurd hoge tarief voor een nachtje kamperen (Euro 10)
(auto's parkeren gratis :D :D )

Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe bestuur en de (nieuw?) aanpak.

Ik hoop dat daar nog een schrijven over komt of dat iemand hier wat vertelt.

Rutger schreef: 1. heel veel wereldfietsers komen met de auto
2. het absurd hoge tarief voor een nachtje kamperen (Euro 10)
(auto's parkeren gratis :D :D )
Huh?
10 euro inclusief warme douche, dat is toch een koopje?

Rudger schreef dat de prijs nogal aan de hoge kant ligt. Dat ben ik gedeeltelijk met hem eens. Het lijkt veel, ik heb echter vele kilometers gemaakt om iets goedkopers te vinden met dezelfde faciliteiten zonder resultaat. Ik zoek dus een camping met een grote binnen ruimte, als het kan gratis douche, tafels en stoelen en waar we 50 tenten in kwijt kunnen. Boeren campings die goedkoper zijn mogen niet meer dan 25 tenten. Grotere campings hebben een overdaad aan stacaravans en die zijn bovendien niet goedkoper.

Natuurlijk ben ik zeer ingenomen met andere adressen. Weet iemand dus een camping waar 50+ tenten mogen staan met binnenruimte voor de presentaties en de vergadering en dan nog centraal gelegen laat het ons weten!!

Groetjes

Inge

Imeere schreef:Rudger schreef dat de prijs nogal aan de hoge kant ligt. Dat ben ik gedeeltelijk met hem eens. Het lijkt veel, ik heb echter vele kilometers gemaakt om iets goedkopers te vinden met dezelfde faciliteiten zonder resultaat. Ik zoek dus een camping met een grote binnen ruimte, als het kan gratis douche, tafels en stoelen en waar we 50 tenten in kwijt kunnen. Boeren campings die goedkoper zijn mogen niet meer dan 25 tenten. Grotere campings hebben een overdaad aan stacaravans en die zijn bovendien niet goedkoper.

Natuurlijk ben ik zeer ingenomen met andere adressen. Weet iemand dus een camping waar 50+ tenten mogen staan met binnenruimte voor de presentaties en de vergadering en dan nog centraal gelegen laat het ons weten!!

Groetjes

Inge
Hoi Inge,

Dank voor je inspanningen om heel Nederland af te gaan om een goedkope camping te vinden. :) :) :) Goed dat er zulke actieve leden zijn als jij. Ik vond het overigens prima daar. Het was heerlijk rustig, het veldje was goed, de douche prima en ik heb ook veel gebruik gemaakt van een stoeltje. En fijn natuurlijk dat het zo lekker weer was zodat we buiten konden barbecuen met vuurkorven erbij.

Rutger

Erg leuk om iedereen weer te zien.
Inge.....TOP gedaan!
Ben benieuwd wie er het volgend weekend gaat koken. Ik stel kaasfondue voor! (oud gedienden hebben daar rijke herinneringen over).

Hoi!

Na een kort tourtje naar Maarn zat ik zo weer thuis. Het weekend was bijzonder geslaagd en ik heb weer lekker veel verschillende tenten gezien en tips gekregen. Super handig en heeeel erg gezellig om de leden eens analoog te ontmoeten.
Ik reis de 8e weer naar "die Heimat" maar ik hoop in het najaar weer van de partij te kunnen zijn.
Inge en alle vrijwilligers heel erg bedankt voor de organisatie! :D

Na de 110 km op vrijdag van Rotterdam naar Leersum (80% kwam met de auto) had ik echter geen zin in het snelle asfalt vreten en het viel me op dat ondankt al die mooie 26" fietsen helaas slechts 3 (!) mensen zin hadden in offroad-bikkelen :shock: Het was een erg mooie ronde door de heuvels en ik heb genoten en veel technieken geleerd maar met meer mensen was het zeker nog leuker geweest :-) En het zou een prima training voor de Stelvio zijn geweest natuurlijk.

Ik heb de foto's online gezet op http://itchy-wheels.exploder.org/images ... temId=2909

Fiets de Wereld,
Whisky

Goed idee Marco!!!

Als ik er ben, help ik graag mee om groentes, stokbrood e.d te snijden.

Kaassoepje met noodles vooraf?

Groeten,

Rutger

prima......ik heb alleen zelf wel een heeeeel goed excuus om niet mee te kunnen koken......mot een cursusje geven :lol:
Maar ik ben natuurlijk heel erg benieuwd wat her resultaat wordt.

Ik vond de lezing van Marc Steigenga (Whisky) erg goed! Een echte wereldfietser-lezing. Lekker op snelheid, kort en bondig en voor de ervaren fietser veel informatie. En dan de kleedpartij, die was erg leuk! Graag meer van dit soort originele lezingen!

Hoi!

Het was erg leuk om eindelijk eens voor een niet leken publiek te staan, een hele verandering met leuke interacties. Was het iedere keer maar zo :). Vooral de intelligente doelgerichte vragen van de wereldfietsers bleven mij verbazen :wink:
Voorbeeldje:

Vraag: Waar dient dat paaltje op de voorgrond van de foto voor?
Antwoord: Om je fiets tegen te zetten... :P

Fiets de wereld,
Whisky

De doelgerichte antwoorden waren ook erg goed, Marc! Chapeau, jij mag vaker over de wereld zwerven :wink: Maar waar in je fietstassen laat je nou al die petjes en hoedjes?

Iemand probeerde een PB te sturen (ik kreeg wel email maar geen PB), ik denk over de foto's van het voorjaarsweekend. Mijn kiekjes staan nu ook in hoge resolutie. Nieuwe link vind je in het oude bericht (vorige pagina).

Bertrand