Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaarsweekend - Forum Wereldfietser

Voorjaarsweekend

31 mei is het weer zo ver!! Het mooie weer begint weer en de plannen voor de komende zomer zullen weer nog mooier worden. Nog inspiratie nodig, sterke verhalen of gewoon zin in veel gezelligheid en fietsplezier? Kom naar het WF voorjaarsweekend in Leersum! Ook niet te vergeten de ledenvergadering op zondag waardoor met jou input de vereniging nog beter kan aansluiten op de vele wensen.

Harry is dan lekker aan het trappen in den vreemde vandaar dat ik het stokje heb over genomen voor de organisatie van dit weekend. Om de mogelijke koele nachten wat comfortabler te maken dacht ik het nieuwe seizoen in te luiden met een lekkere voorjaars BBQ. Natuurlijk zal ook aan de veggies worden gedacht. Om niet met de afgezaagde kippepoten te komen wil ik wel wat voorbereiden. Hierom graag een mailtje om weten hoeveel mensen er meeeten. Ik had 10 euro (BBQ en drank) in gedachten maar zal het naderhand precies uitrekenen. Het uiteindelijke bedrag zal zeker niet hoger uitvallen. Geef je deelname even door via inge.meere@gmail.com met eventuele wensen.

Gegevens camping
http://www.kamperenopdeheuvelrug.nl/camping.html

Fam van Gent
Bovenhaarweg 4
3956 KK Leersum
T:0343-481369
B:06-20920675
F:0343-480294

Kosten 5 euro per tent en 5 euro pp

Natuurlijk is iedereen welkom vanaf vrijdag 30 mei. Heb je nog een leuke lezing in de aanbieding of wil je een tocht uitzetten laat dat dan even weten.

Tot in mei!

Inge

He, dat is bij de bijzet-boer!

klopt! home sweet home

Bert hoe luidde ook al weer het verhaal van de bijzetboer?
Wel lekker dichtbij voor mij als inwoner van Zeist. (Kan ik ook gewoon thuis overnachten :D :D )

31 mei dat duurt nog een tijd, Zo ver kan ik niet in de toekomst kijken. Weet dus nog niet of ik er bij ben.

Groeten,
Rutger

O ja, als ik er wel ben, leid ik graag een snelle fietsgroep (tempo 22 - 24 km) over de mooie paadjes in de omgeving (het is mijn achtertuin) met stops op de plaatsen met het heerlijkste appelgebak!

Groeten,

Rutger
www.rutgersreizen.nl

wij zijn dan onderweg dus..............we wachten op het najaarsweekend dan zijn we weer terug................

Moet je lid van de vereniging zijn om mee te mogen of voldoet forum-lid ook al?

Jarl

Jarl schreef:Moet je lid van de vereniging zijn om mee te mogen of voldoet forum-lid ook al? Jarl
Neuh, maar je krijgt natuurlijk wel aanmoedigingen om lid te worden :lol:
Leon (die wel de vrij-langzaamaan en wind-mee-appeltaartgroep wil leiden over tijdens de tocht te nader bepalen wegen en paden)
Imeere schreef: Harry is lekker aan het trappen in den vreemde vandaar dat ik het stokje heb over genomen voor de organisatie van dit weekend.
Ik zou er bijna voor terug komen!

Jarl schreef:Moet je lid van de vereniging zijn om mee te mogen of voldoet forum-lid ook al?


Niet in de groep van Leon fietsen: Geen koffie en appelgebak en je kunt het lidmaatschap al betalen.

Kijk aan, klinkt goed :p

Of ik tegen die tijd kan, weet ik nog niet. Het lijkt me echter wel erg leuk om het eens mee te maken en andere fietsers te ontmoeten. Misschien doe ik inspiratie op door verhalen van anderen. Zelf ben ik nog niet zo bekend met het op reis gaan op de fiets.

Jarl

dan zou ik zeker gaan, we hebben de vorige keer genoten en hebben zeker veel inspiratie opgedaan.............

I'll be there!
Jimbob

Alleen al voor de BBQ van Inge kom ik!
Weet trouwens nog een heel lekker recept:

> Kippenvlees blokjes marineren in knoflook, olijfolie, sambal, citroensap en ingelegde limoen.
> Courgette
> Gemarineerde champignons (in bovenstaande marinade)
> Paprika
> Uitjes
> En aan-het-stokje-rijgen maar !


Was niet op de nieuwjaarsreceptie dus vanaf deze plek iedereen een heel mooi en gezond fietsjaar!!!

Blanche 8)
Het is nog heel erg vroeg, maar toch.......

Ik heb om meerdere reden nog meer zin dan normaal om leuke afspraken te plannen in mijn agenda. Dus here it comes.


Ik fiets vanaf de regio Den Haag naar de camping in Leersum zo'n 85 km. Wie heeft er zin om mee te fietsen op vrijdag 30 mei? 8)



Blanche

Hai Blanche,

Mijn ervaringen met de bijeenkomsten van de Wereldfietser zijn zo positief dat ik me in bochten zal wringen om te komen.
Zeker voor de kookkunsten van Inge. De najaarsbijeenkomst was grandioos in dat opzicht.

Ik kan vrijdag helaas niet, dus kom ik, zoals het nu lijkt, pas op zaterdagochtend, met auto en fiets achterop. ( voor de Twentegangers: nee ik kom niet in stemmig grijs!)

Inge ik geef je mijn definitieve deelname nog door.

See you all in Leersum ( I hope). :roll:

Groet

Jans
Ik wil me net als Jans in alle bochten wringen om te komen en hoewel ik veel leniger ben dan de sympathieke Winschotenaar lukt dat niet. M'n reis naar Yellowstone e.o. is niet te annuleren.
Heel veel plezier en ik lees dat er al weer wat borrelt bij de Twente-troika voor september...
Arie
arizona schreef:Ik wil me net als Jans in alle bochten wringen om te komen en hoewel ik veel leniger ben dan de sympathieke Winschotenaar lukt dat niet.
Arie
Leniger :?: Hoe had u dat beoordeeld meneer Arie :?: Je hebt mij nog nooit in een knoop gezien :D

He, jammer man, dat je daar niet kunt zijn. Ik wens je veel reisplezier in Yellowstone, lijkt me fantastisch.
Ik ben tevreden ( voorlopig) met Leersum.

Arie goede reis ( alvast) :lol:

Groet

Jans

Beste Mensen,

Om de voorbereidingen een beetje te kunnen plannen en te azen op de lekkere aanbiedingen zou ik graag jullie inschrijving voor het eten zo spoedig mogelijk willen ontvangen. Anders kunnen we altijd nog verzanden in de BBQ pakketten van de aldi maar dat wil ik jullie niet aandoen, dat is mijn eer een beetje te na :lol: . Ook voor de veggies is er meer dan voldoende lekkers en die hoeven niet op de stokbroodjes met kruidenboter te zitten.

Stuur even een mailtje naar inge.meere@gmail.com en vermeld je eetwens indien aanwezig. En natuurlijk je aanmelding voor het bestuur erbij om deze mooie vereninging ook mooi te houden! Vooral een voorzitter zoeken we nog!

Inge

Imeere schreef:Beste Mensen,

Om de voorbereidingen een beetje te kunnen plannen en te azen op de lekkere aanbiedingen zou ik graag jullie inschrijving voor het eten zo spoedig mogelijk willen ontvangen. Anders kunnen we altijd nog verzanden in de BBQ pakketten van de aldi maar dat wil ik jullie niet aandoen, dat is mijn eer een beetje te na :lol: . Ook voor de veggies is er meer dan voldoende lekkers en die hoeven niet op de stokbroodjes met kruidenboter te zitten. Inge

Wie komen er ook over 2,5 week?


Mensen geef je op voor de BBQ van Inge!! Ikzelf was drie weken zo lui om voor dat vis BBQ pakket van de Aldi te gaan (terwijl ik anders altijd voor het zelfgemaakte ga). Dat heb ik moeten bekopen met vele tochten naar de wc :roll:


Blanche

Aangemeld!
Ik neem de vis, 2 rollen WC papier een een busje Norrit AUB!
:lol: