Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat vaak tot resultaat heeft dat de auto op het openbaar domein belandt. En vreemd genoeg vinden veel autobezitters (in België nog meer dan in Nederland denk ik) dat ze het recht hebben op gratis 15 m² openbare ruimte om hun auto te stallen. Meer zelf, men beschouwt het als een kerntaak van de overheid om er voor te zorgen dat ze die ruimte gratis ter beschikking krijgen.Joris Flemming schreef: ↑ma 27 dec, 2021 13:11Bovendien ruik je altijd de benzinegeur door het huis. Lekker buiten laten dus, of je moet een aparte losse garage hebben of carport.
Maar niettegenstaande smaken in muziek heel erg kan verschillen, is er wel muziek waarvan men rationeel kan vaststellen dat er b.v. sprake is van vals gezang.willem.m schreef: ↑ma 27 dec, 2021 15:47Er bestaat geen definitie van 'ugly'; of je iets lelijk vindt hangt af van de eigen voorkeuren. Net als bij muziek. Neem nou de band Kensington: wat mij betreft ugly music, maar mijn landgenoten hebben er toch tien nummers van in de Top 2000 gestemd.Bert van Sprang schreef: ↑ma 27 dec, 2021 15:37Wat is de definitie van Ugly Houses? De eigenaren van de geplaatste huizen vinden het waarschijnlijk prachtig.
Het voorbeeld ging over garages die bij of aan/in een woonhuis gebouwd zijn. Dit zijn situaties waarbij de auto('s) over het algemeen buiten op eigen grond geparkeerd kunnen worden. (inclusief de mijne)Revanho schreef: ↑di 28 dec, 2021 15:27Wat vaak tot resultaat heeft dat de auto op het openbaar domein belandt. En vreemd genoeg vinden veel autobezitters (in België nog meer dan in Nederland denk ik) dat ze het recht hebben op gratis 15 m² openbare ruimte om hun auto te stallen. Meer zelf, men beschouwt het als een kerntaak van de overheid om er voor te zorgen dat ze die ruimte gratis ter beschikking krijgen.Joris Flemming schreef: ↑ma 27 dec, 2021 13:11Bovendien ruik je altijd de benzinegeur door het huis. Lekker buiten laten dus, of je moet een aparte losse garage hebben of carport.
Renaat
Laat ik nu net gisteren deze bewering ontkracht hebben met CBS-gegevens? (En merk op dat het daar om motorvoertuigen incl. brommers gaat)Joris Flemming schreef: ↑di 28 dec, 2021 21:42Terug in de realiteit van de laatste 100 jaar moeten we vaststellen dat inmiddels vrijwel iedere burger of in ieder geval huishouden een auto bezit.