Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Spykers op de weg. - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Spykers op de weg.

'Doooooiieeeeeee!"

???????

Doooooooooiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!!!

Bye Bye!
Tot ziens!
Au revoir!

Met mijn 10,000 euri ga ik een jaar op fietsavontuur.

Froggy schreef:€ 11,000 voor een fiets!
Als ik dat soort geld in m'n zak had dan was mijn keuze:

1) een 2e hands Koga WT en dan...
2) een jaar sabatical en dan...
3) Doooooiieeeeeee!

More money than sense some people!!
Nee hoor, als je een salaris had waarbij je dit kon veroorloven dan had je naast deze fiets ook weer andere wensen.
Ik vind het helemaal niet gek dat mensen dit willen betalen. Het gaat allemaal om verhoudingen.
Ga maar na: nu kopen we zonder problemen een fiets van 1500 euro (of meer) omdat ons salaris dat toestaat. Voorheen kochten we fietsen van hooguit 400 euro. En als we nog meer gaan verdienen hebben we een fiets nodig van 5000 euro. En dan is 11000 niet zo ver meer.

Oh ja, met 10.000 euro kan je wel heeel wat langer dan een jaar weg! :lol:

Wat een stomme discussie. Die Spyker is helemaal niet mooi.

Kijk liever naar de nieuwe Santos 'Rieu', voor de export naar Duitsland en Amerika.

http://www.ditismaastricht.net/fotos/an ... sen_HR.jpg

Prijs vanaf 22.500 euro incl. jaarabonnement TROS-kompas. Met gouden Rohloff naaf kost-ie 1.250 euro extra.

O
Doei
Hoor je het ook eens van een ander: filmpje

Leuk filmpje.

Dus die Rohloff naaf is speciaal voor het KM Spyker project gemaakt? Klinkklare onzin! En die glitters op de velgen en naaf: dat zou mijn dochter van 5 die in de Barbietijd zit misschien mooi vinden, maar je hebt er niks aan. En tenslotte "Met de remmen is niets aan de hand" terwijl die remmen veel lawaai maken...

Koga heeft blijkbaar geld over en steekt dat in onzinige projecten om meer publiciteit te krijgen. Hoogmoed komt voor de val, Koga.