Beste lezers van dit Topic,
Eind juni hebben we "officieel" een nieuw model gelanceerd, de Travelmaster 2+. Deze datum kwam zo uit omdat toen de frames binnen kwamen van onze framebouwer. De 2+ is een doorontwikkeling van de Travelmaster 2.8 met meer ruimte voor iets bredere banden. Wij vinden 50mm, maar anderen zouden misschien meer vinden. Dat ligt er aan hoeveel ruimte tussen band en spatbord er nodig is. En dat is weer afhankelijk van de omstandigheden waar je rijdt. (jeetje, wordt wel moeilijk zo om ueberhaubt nog iets op te schrijven, ook al heb je de beste bedoelingen met wat je opschrijft). Verder heeft het frame de mogelijkheid voor schijfremmen of velgremmen, een mooie (ik weet, dat is persoonlijk) rechte voorvork en een flexibele kabelgeleiding.
Een sportieve klassieker, beetje van de 2.8 en een beetje nieuw; sportief, slanker, lichter. Doet mij een beetje denken aan de racerondonneur van vroeger.
We hebben de frames inmiddels binnen en de eerste fietsen zijn in productie genomen. Ik verwacht dat we eind augustus of begin september zo ver zijn dat we van de 2+ elke maat als testfiets bij ons op de zaak hebben staan en dat een deel van de Santos dealers ook een testfiets hebben staan. Als je interesse hebt kun je dan zelf ervaren of je het een fijne fiets vindt.
En ben je bij ons op de zaak, dan kun je mij gelijk laten weten wat je vindt dat we kunnen verbeteren, veranderen of ontwikkelen. Je bent van harte welkom.
O ja, vanwege de vakanties van een aantal collega's zit de showroom sneller vol, eind augustus is iedereen er weer en hebben we meer collega's die in de showroom kunnen mee helpen.
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie en wie weet tot ziens!
Groet,
Robbert
Santos Bikes