Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat soms ook wel de "verheven" status wordt genoemdFrans & Dieuwertje schreef: ↑ma 11 feb, 2019 08:48Maar enfin misschien kies ik hier ook wel voor status namelijk de non-status.
Gossie, vind je? Wie is dan verheven ten opzichte van wie en wie vindt dat dan allemaal?Fedor schreef: ↑ma 11 feb, 2019 09:42Wat soms ook wel de "verheven" status wordt genoemdFrans & Dieuwertje schreef: ↑ma 11 feb, 2019 08:48Maar enfin misschien kies ik hier ook wel voor status namelijk de non-status.
nicolevelo schreef: ↑ma 11 feb, 2019 10:28Het is toch helemaal niet ongewoon om een gebruiksvoorwerp bij zijn merk- of modelnaam te noemen? We zeggen toch ook Singer (naaimachine), garmin (gps), Pleyel (piano), Bic (kogelpen), Nikon (camera), Lowa (schoenen), Ortlieb (tassen), KewLox (kasten), Cola (drankje), Rohloff (naaf), Kindle (e-reader),...
Inderdaad, Mens, ieder zijn pleziertje. .Frans & Dieuwertje schreef: ↑ma 11 feb, 2019 10:42nicolevelo schreef: ↑ma 11 feb, 2019 10:28Het is toch helemaal niet ongewoon om een gebruiksvoorwerp bij zijn merk- of modelnaam te noemen? We zeggen toch ook Singer (naaimachine), garmin (gps), Pleyel (piano), Bic (kogelpen), Nikon (camera), Lowa (schoenen), Ortlieb (tassen), KewLox (kasten), Cola (drankje), Rohloff (naaf), Kindle (e-reader),...
Nee hoor. Onze naaimachine, we zouden het merk niet weten, een pen is een pen (al hij het maar schrijft), een gps is een gps een fototoestel is een fototoestel (als ze maar werken tegen de gewenste functionaliteit), cola ok die dan wel maar dat drinken we nooit, ereader is gewoon ereader (hij moet gewoon aan met een boek erop), KewLox met twee hoofdletters-watte? , fietstassen zijn fietstassen en schoenen zijn schoenen in ons huis.
Maar goed volgens mij is er al geconstateerd dat daarin verschillen bestaan per huis.
Welkom terug! Maar waarom stook je als positief ingesteld persoon iets op dat al een half jaar niet meer speelt?Japio schreef: ↑di 30 jul, 2019 15:53Toevallig beland ik weer eens op het forum van de wereldfietser. Kijk er eigenlijk nooit meer op vanwege de te vele negatieve reacties van veel mensen ... Viel me toen op dat Koga de gebeten hond hier op het forum was. Nu hoor je er niets meer over en wordt de hetze verplaatst naar Idworx en Santos ... Mensen, gun een ieder zijn fiets en blijf eens positief ...
Ik vind dat een framebouwer duidelijk moet aangeven met welke banden de fiets het beste fietst.Robbert Rutgrink schreef: ↑wo 24 jul, 2019 14:41Wij vinden 50mm, maar anderen zouden misschien meer vinden. Dat ligt er aan hoeveel ruimte tussen band en spatbord er nodig is. En dat is weer afhankelijk van de omstandigheden waar je rijdt.
.........
dan kun je mij gelijk laten weten wat je vindt dat we kunnen verbeteren, veranderen of ontwikkelen.
Ik niet, want wat voor de één "het beste" (wat is dat eigenlijk? Snelst? Meest comfortabel? Minste slijtage?) kan voor een ander dat juist niet zijn. Daarom kan ik het waarderen als een een fabrikant juist bij de feiten blijft. "Deze maat past zeker nog met spatborden, deze maat kan nog net zonder spatborden, en wij hebben hem geprobeerd met deze en deze maat op die en die druk, maar dat ging eigenlijk niet meer".
Precies , dat bedoelde ik.