Vorige jaren had ik van die spike-banden, maar dat fietst inderdaad met veel herrie en kost ook duidelijk meer rolweerstand, dit jaar na alle enthousiaste verhalen een diepteinvestering gedaan en de ContiWintercontact II aangeschaft, dat is echt een heel verschil! Veel minder weerstand, niet zo licht als de Marathon Race die ik normaal erop heb, maar dat hoeft ook niet, begin december ze erop gedaan, maar pas vandaag voor het eerst met echt wel gladde stukken (polder tussen A'frt en Baarn, Hilversumse Meent, langs de Vecht en langs Amsterdam-Rijnkanaal), maar helemaal nergens last van gehad, bevalt errug goed tot nu toe!
Omdat ik nu alles in het donker fiets zorg ik ook voor zo goed mogelijke verlichting vóór (Philips) om de toestand van de weg te kunnen zien en achter om gezien te worden, ik rijd er als een kerstboom bij , met achter drie lichten en nog een MonkeyLectric in het wiel en fluorgele schoenen en jas, inderdaad veiligheid voor alles...
Jeroen
Omdat ik nu alles in het donker fiets zorg ik ook voor zo goed mogelijke verlichting vóór (Philips) om de toestand van de weg te kunnen zien en achter om gezien te worden, ik rijd er als een kerstboom bij , met achter drie lichten en nog een MonkeyLectric in het wiel en fluorgele schoenen en jas, inderdaad veiligheid voor alles...
Jeroen