door
Revanho » wo 04 mei, 2016 23:15
Niall schreef:
Ik geloof niet echt dat het heel lekker zal fietsen eerlijk gezegd...
- In België en Nederland, maar ook in de rest van de EU als alle landen de huidige richtlijnen in hun eigen wetgeving hebben gegoten, valt een fiets met dit voorwiel niet meer onder de categorie fiets. Er is immers niet zuiver sprake van ondersteuning.
- Snelheden van 20 miles per hour wil je enkel op fietsen die daarvoor gebouwd zijn.
- 'Banden' van 'high-density-foam' die rijden zoals gewone banden? Ik heb die belofte al talloze malen zien maken door fabrikanten maar nog nooit heeft iemand die belofte waar gemaakt.
- Een motor op het voorwiel van een normale tweewieler wordt door de meeste gebruikers van elektrisch ondersteunde fietsen als verre van ideaal ervaren. Men voelt dat de fiets wordt 'voortgetrokken' met een grotere kans op voorwielslip.
- Ik vraag me af wat de functie van die velcro's zijn aan de velg. Mag ik dat verontrustend vinden?
- Het verplaatsen van de lagers van de centrale as naar de buurt van de velg is ook al eerder geprobeerd maar is ook nooit een succes geworden.
Sommige mensen zullen mij misschien negatief en pessimistisch vinden. Maar ik acht de kans op succes bijzonder klein.
Renaat