saagstree schreef:...bij de Giant Dealer weer grote beurt nieuwe banden en tand wielen en ketting laten vervangen ,koste bijna 450 euro...
(Voordat ik naar de fietsenmaker ga check ik altijd eerst even in welke auto hij rijdt.)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit soort dingen lees ik wel meer: In dezelfde zin wordt het woord "probleemloos" gebruikt terwijl er ook een probleem gemeld wordt, niet alleen bij de rohloff overigens.saagstree schreef: Rij nu al 11000 km. afgezien van een productie fout van een lager in de naaf wat super is opgelost door Rohloff probleemloos en dat olie verversen doe je in 15 minuten.
Mijn ervaring op dit forum is dat discussies vooral gaan over fietstechniek en niet over fietsvakanties.guusnatuur schreef:De discussies lijken meer te gaan over de fietsers dan over de fietsen
Inderdaad. Juist zijn reisverhalen maken dat we hem verafgoden. Niet zijn fiets of zijn fietsspulletjes.Travelmaster schreef:Laten we dan blij zijn dat we alleen F. van R. verafgoden, niet ook alles wat hij aanraakt...
lol, lang leve de Gazelle-houthakker.Ave Gone schreef:Op een fiets waavan je de originele Gazelle-onderdelen op de vingers van een onhandige houthakker kunt tellen.trooper schreef:Ik lees hier in dit topic dat men niet zo gecharmeerd is van Gazelle; maar waarop fietst Frank van Rijn??
+1hansrtd schreef:Fietsen is emotie, maar bij 30 km woon-werk en een onbelaste vergoeding van 19 cent per kilometer kan een dure fiets zichzelf gemakkelijk terugverdienen.