Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaringen Forumslader 12V+USB - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Ervaringen Forumslader 12V+USB

Dat zou ik dan ook kunnen doen - of eventueel in de stuurtas hangen daar die toch altijd op de fiets zit.

Goed idee - dank voor de foto. Dat maakt het heerlijk duidelijk. En een goede tip van de zakdoek.
We leveren nu al twee jaar de Forumslader aan klanten die opzoek zijn naar de best mogelijke oplossing voor het opladen van Elektronica tijdens het fietsen, als enige winkel in Nederland. Hiermee hebben we echt een schat aan ervaring met (het inbouwen van) dit unieke product. Er zijn overigens vele versies: met kleine, grote en smalle batterijen (aangepast aan de wensen van de klant en afgestemd op de beschikbare ruimte in het balhoofd), met en zonder BT module, etc. Ook is er een mobiele versie, deze is dus niet ingebouwd. De forumslader is onafhankelijk getest en eerdaags zal er een stuk verschijnen in het wereldfietser magazine met alle resultaten. Vooruit lopend hierop kunnen we alvast stellen dat onze gebruikers echt heel erg enthousiast zijn en we eigenlijk geen noemenswaardige problemen zijn tegen gekomen. Jens During levert hiermee echt een geweldig product, waarmee hij geen commercieel doel voor ogen heeft. Uiteraard hebben we veel contact met Jens en delen wij onze kennis met hem om samen de Forumslader nog beter te maken. Jens (en zijn broer) doen dit overigens naast hun normale werk. Dat is dan ook meteen een klein beetje een probleem, want de vraag dreigt groter te worden dan Jens in zijn vrije tijd bij elkaar gesoldeerd krijgt. Maar meer heirover in het blad.
Dat klinkt erg positief en ben dan ook erg benieuwd naar het hele verslag in de wereldfietser. Tegen de tijd dat ik eraan tie ben ka n ik hem dus mooi door jullie laten inbouwen. Top!