als ik in de hitte rijd en ik krijg opeens een lekke band, dan druipt er zoveel zweet van mijn voorhoofd dat ik pijn in mijn ogen krijg van al het zout, zodra ik voorovergebogen die rotband sta te plakken.....m-gineering schreef: Als je in een koers lek rijd op het verkeerde moment lig je er uit. Op vakantie maakt een keertje 5 minuten oponthoud mij geen moer uit, en wil ik gewoon lekker fietsen in plaats van hobbelen op een tuinslang
of als het regent, sta je ergens in de berm koud te worden om die rotband te vervloeken....
en dan de vieze handen, vooral bij de achterband, ketting erop, eraf, geklooi etc.
ik vind het maar strafwerk dat bandenplakgewisselgebeuren..... oja en savonds kun je weer gaan banden plakken, want ben ook weer niet zo van de weggooigeneratie...
maar ik snap jullie wijnproevers ook wel hoor, op mijn cervelo p2 komt ook alleen maar het fijnste van het mooiste van het soepelste, maar dan wel in de vorm van 20mm veloflex record..... dus kan me helemaal wel voorstellen dat zo'n grand bois heerlijk rijdt! Vast alleen in Kielvindgewaar te verkrijgen