Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 2010 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 2010

In Groningen schijnt het zonnetje inmiddels.
Wim
Helaas. :( Ik stond rond het middaguur op het station, met een weekendretourtje Meppel en was van plan te gaan. Kreeg ik te horen dat er op diverse plaatsen de bliksem was ingeslagen en dat het treinverkeer rond Hilversum/Amersfoort stil lag. Ik moest omreizen via Utrecht en dan verder richting Zwolle. De trein naar Utrecht was prop vol, daarom besloot ik mijn kaartjes maar in te leveren en keerde onverrichter zake naar huis terug.
Net terug, spullen in de wasmachine en fris uit de douche.....

Jammer Frank dat je niet kon komen!

We hebben ontzettend mazzel gehad met het weer. De regen viel op momenten waarop wij er geen last van hadden. Op vrijdag was het de hele dag prima, op zaterdag hadden we veel zon met fietsen (en miste net een bui), s'avond helaas geen kampvuur vanwege de regen maar wel met zijn allen lekker droog in de grote party tent en vanochtend zaten we in de zon te ontbijten. De regen begon pas aan het eind van de vergadering. Dus degene die niet mee was vanwege de slechte voorspellingen, heeft het mis gehad. En een hoop lol gemist :wink:

Dank je wel Marco voor de organisatie!
Dank je wel aan iedereen voor de gezelligheid! Doen we de volgende keer over.

p.s we misten 'het noorden' tijdens dit noordelijke nazomer weekend.
Waar waren jullie nu?

Douwe en Blanche
Ook net terug, ik zal zo ook eens gaan douchen en een wasje doen.

Nogmaals erg bedankt aan de organiserende leden!
Blanche schreef:p.s we misten 'het noorden' tijdens dit noordelijke nazomer weekend.
Waar waren jullie nu?
Ach, er waren toch 2 Vlaamse fietscollega's. Wie weet komt 'het noorden' wel als we een zuidelijker Nazomerweekend organiseren... :D
Hoihoi,

Na een ritje naar Amersfoort en dik 4u treinen ben ik ook weer thuis! :D
't Was weer de moeite! Bedankt voor de organisatie, Marco en de rest voor weer es een erg gezellig weekend!

An
Ook wij hebben genoten, het was een zeer gezellig weekend!
Vrijdagavond tot middernacht buiten gezeten, zaterdag een prachtige tocht gereden en de dag afgesloten in de tent onder genot van de BBQ walmen.

Marco bedankt voor de organisatie!
Alle anderen voor de gezelligheid!

Tot snel weer ziens.
Wim & Marjan
Regen en wind trotserend,
trok men naar het Drentse Elim,
Om de Noorderlingen de kans te geven,
mee te fietsen, drinken, lachen en besluiten. :P

Velen uit de Randstad met uren vertraging,
of heel bewust treinend en fietsend,
uit Limburg, Branbant en Vlaanderen,
kwam men naar het schitterende Drenthe. :!:

Maar de Noorderling.....
waar was die.... :?:
één enkele Friezin,
die in de prijzen viel.....

De vrijdagavond was oergezellig,
de tocht op zaterdag was prachtig,
door hei en Hooge Venen,
onder de warme zonnestralen. :P

Prijsuitreiking op zaterdagavond,
BBQ en 2 reisverhalen maakten 't klokkie rond,
daarna was het bedtijd,
en de hemel die weer meer water zond. :evil:

Met een fractie van de Vereniging,
op zondagochtend de ledenvergadering,
heikele punten werden besproken en besloten,
door enkel het vaste cluppie fietsidioten. :wink:

Dus zijn jullie straks niet tevreden, :cry:
kom dan met zijn allen Wereldfietserleden, :!:
dan kunnen we besluiten in naam van de Vereniging,
en niet alleen "de vriendenkring"...... :roll:

see you later....
Fokko
Zoals ik al eerder in dit draadje schreef: "I'm ashamed omdat ik er niet bij ben. ..........."
Dit vraagt naar compensatie: ik ben me aan het beraden: hier nabij liggen veel natuurcampings, die zich voor een dergelijke of soortgelijke bijeenkomst schikken.
Helaas ben ik niet meer zo'n kampeerder: het duurt een uur voordat m'n rug weer lenig is na het slapen op een veldbed annex luchtbed of i.d.. De leeftijd????
Het verheugt me dat jullie hebben genoten in het Drentse.
Was de fietstocht/-route leuk?
@ Driesba, de route was prachtig, bos, hei, open vlaktes, zeer afwisselend.

Betreffende niet kamperen: dan kan ik je de huttentrektocht aanbevelen :idea:
Fokko schreef:Regen en wind trotserend,
trok men naar het Drentse Elim,
Om de Noorderlingen de kans te geven,
mee te fietsen, drinken, lachen en besluiten. :P

Velen uit de Randstad met uren vertraging,
of heel bewust treinend en fietsend,
uit Limburg, Branbant en Vlaanderen,
kwam men naar het schitterende Drenthe. :!:

Maar de Noorderling.....
één enkele Friezin,
die in de prijzen viel.....

De vrijdagavond was oergezellig,
de tocht op zaterdag was prachtig,
door hei en Hooge Venen,
onder de warme zonnestralen. :P

Prijsuitreiking op zaterdagavond,
BBQ en 2 reisverhalen maakten 't klokkie rond,
daarna was het bedtijd,
en de hemel die weer meer water zond. :evil:

Met een fractie van de Vereniging,
op zondagochtend de ledenvergadering,
heikele punten werden besproken en besloten,
door enkel het vaste cluppie fietsidioten. :wink:

Dus zijn jullie straks niet tevreden, :cry:
kom dan met zijn allen Wereldfietserleden, :!:
dan kunnen we besluiten in naam van de Vereniging,
en niet alleen "de vriendenkring"...... :roll:

see you later....
Fokko

Briljant Fokko!!!
Fokko schreef: Maar de Noorderling.....
Huh? Eentje? Zat je te wachten op iets onverstaanbaars op klompen met hooi uit de oren?
:D :lol: :D :lol:
Bij deze is dus vastgesteld dat Drenthe niet meer bij het noorden hoort! :o
Reinder, aanwezig, woonachtig te Diever(Dr)
Wat was deze noordelijke Rotterdammer er graag bij geweest.
Wim
Reinder schreef:Bij deze is dus vastgesteld dat Drenthe niet meer bij het noorden hoort! :o
Reinder, aanwezig, woonachtig te Diever(Dr)
Zou het kunnen zijn dat het noordelijkste puntje van Texel (Noord-Holland) hoger ligt dan Drenthe?
Dit weekend kwam mij ook niet zo goed uit; huttentrektocht maar vrijhouden denk ik. Die vertrekt en eindigt in Arnhem dus dat is altijd handig.
@ Vincent, we hebben je gemist!

@ Reinder, natuurlijk waren er een paar noordelingen. Maar op zich viel het aandeel noordelingen erg tegen op de hele groep. Althans dat vond ik. (En Fokko) :wink:

Heeft er naast Bert nog iemand foto's gemaakt? Ik ben erg benieuwd.
DriesBa schreef:Zoals ik al eerder in dit draadje schreef: "I'm ashamed omdat ik er niet bij ben. ..........."
Helaas ben ik niet meer zo'n kampeerder: het duurt een uur voordat m'n rug weer lenig is na het slapen op een veldbed annex luchtbed of i.d.. De leeftijd????
.
Smoesjes! :wink: Je had overdag toch mee kunnen doen en sávonds naar je eigen bedje als je zo dichtbij woont?
Blanche schreef:
DriesBa schreef:Zoals ik al eerder in dit draadje schreef: "I'm ashamed omdat ik er niet bij ben. ..........."
.
Smoesjes! :wink: Je had overdag toch mee kunnen doen en sávonds naar je eigen bedje als je zo dichtbij woont?
Yes mam, maar ik schreef ook de wellicht bekende "oude" afkorting Bbhh in hoofdletters en de afspraken die ik daarmee al had gemaakt, zijn geen uitvluchten! Met wat ritselen had ik waarschijnlijk deels aanwezig kunnen zijn, vandaar m'n ashamed.....maar dat was zo'n gedoe geweest. :oops:
Ik draag Reinder met z'n opmerking voor vóór de Nobelprijs! :D
Ik heb het ook weer erg naar mijn zin gehad. Uiteindelijk toch maar vrijdag vanaf Meppel komen fietsen, want donderdag was het toch wel heel erg nat. Op 1 gigantische plensbui na, die precies tijdens de laatste van de tocht van zaterdag viel, hebben we het tijdens het fietsen het toch aardig drooggehouden.

Tenminste... als je zondag niet meetelt. Toen heb ik samen met Annita nog een tocht terug naar Meppel gemaakt om daar de trein te pakken. Die was erg nat, had erg harde wind tegen, maar was desalnietemin erg mooi. En de laatste 15 kilometer vanaf Utrecht naar huis heb ik zelfs lekker in het zonnetje gefietst.

Op naar de volgende tocht!
:oops:
O ja, dat was ik nog even vergeten,
Nu en dan kwam Willem nog even,
Peugo-tje volgepropt met dozen en tenten,
Daar zou nooit meer een fiets in passen.

En bij de vergadering was nog een Willem-achtig-iets,
Er werd aandacht gevraagd voor de electrische fiets, :|
Niet meer trappen maar electrro-aangedreven,
Dat dat bestaat zal Willem toch wel weten?

Dus wie Willem fotografeert op de fiets,
Die weet: ik win geheid de eerste prijs,
bij de foto- én de verhalenwedstrijd ,
want aan zo’n foto hangt een prachtig relaas.

:wink:
Blanche schreef:@ Vincent, we hebben je gemist!

@ Reinder, natuurlijk waren er een paar noordelingen. Maar op zich viel het aandeel noordelingen erg tegen op de hele groep. Althans dat vond ik. (En Fokko) :wink:
Ik zou niet raar opkijken*) als 80% van de wereldfietser leden in de strook randstad -arnhem-nijmegen wonen

Dan is 10% noordelijke opkomst voor een activiteit op de laatste dag van de schoolvakantie in een voor ons minder exotische omgeving :roll: niet raar

*) op basis van mijn ervaring met de handel in fietsonderdelen