Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ach, er waren toch 2 Vlaamse fietscollega's. Wie weet komt 'het noorden' wel als we een zuidelijker Nazomerweekend organiseren...Blanche schreef:p.s we misten 'het noorden' tijdens dit noordelijke nazomer weekend.
Waar waren jullie nu?
Fokko schreef:Regen en wind trotserend,
trok men naar het Drentse Elim,
Om de Noorderlingen de kans te geven,
mee te fietsen, drinken, lachen en besluiten.
Velen uit de Randstad met uren vertraging,
of heel bewust treinend en fietsend,
uit Limburg, Branbant en Vlaanderen,
kwam men naar het schitterende Drenthe.
Maar de Noorderling.....
waar was die....
één enkele Friezin,
die in de prijzen viel.....
De vrijdagavond was oergezellig,
de tocht op zaterdag was prachtig,
door hei en Hooge Venen,
onder de warme zonnestralen.
Prijsuitreiking op zaterdagavond,
BBQ en 2 reisverhalen maakten 't klokkie rond,
daarna was het bedtijd,
en de hemel die weer meer water zond.
Met een fractie van de Vereniging,
op zondagochtend de ledenvergadering,
heikele punten werden besproken en besloten,
door enkel het vaste cluppie fietsidioten.
Dus zijn jullie straks niet tevreden,
kom dan met zijn allen Wereldfietserleden,
dan kunnen we besluiten in naam van de Vereniging,
en niet alleen "de vriendenkring"......
see you later....
Fokko
Zou het kunnen zijn dat het noordelijkste puntje van Texel (Noord-Holland) hoger ligt dan Drenthe?Reinder schreef:Bij deze is dus vastgesteld dat Drenthe niet meer bij het noorden hoort!
Reinder, aanwezig, woonachtig te Diever(Dr)
Smoesjes! Je had overdag toch mee kunnen doen en sávonds naar je eigen bedje als je zo dichtbij woont?DriesBa schreef:Zoals ik al eerder in dit draadje schreef: "I'm ashamed omdat ik er niet bij ben. ..........."
Helaas ben ik niet meer zo'n kampeerder: het duurt een uur voordat m'n rug weer lenig is na het slapen op een veldbed annex luchtbed of i.d.. De leeftijd????
.
Yes mam, maar ik schreef ook de wellicht bekende "oude" afkorting Bbhh in hoofdletters en de afspraken die ik daarmee al had gemaakt, zijn geen uitvluchten! Met wat ritselen had ik waarschijnlijk deels aanwezig kunnen zijn, vandaar m'n ashamed.....maar dat was zo'n gedoe geweest.Blanche schreef:Smoesjes! Je had overdag toch mee kunnen doen en sávonds naar je eigen bedje als je zo dichtbij woont?DriesBa schreef:Zoals ik al eerder in dit draadje schreef: "I'm ashamed omdat ik er niet bij ben. ..........."
Helaas ben ik niet meer zo'n kampeerder: het duurt een uur voordat m'n rug weer lenig is na het slapen op een veldbed annex luchtbed of i.d.. De leeftijd????
.
Ik zou niet raar opkijken*) als 80% van de wereldfietser leden in de strook randstad -arnhem-nijmegen wonenBlanche schreef:@ Vincent, we hebben je gemist!
@ Reinder, natuurlijk waren er een paar noordelingen. Maar op zich viel het aandeel noordelingen erg tegen op de hele groep. Althans dat vond ik. (En Fokko)