Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat is de reden dat wij afhaken van Cuxhaven naar Praag.Reboli schreef:Yep, ik had er al een verslag over gelezen (meer doorgebladerd want ik wil niet alles verklapt hebben )
Schijnt idd mooi te zijn
Alleen in Cuxhaven komen is een paar keer overstappen... 3x (!!)
Ik denk er over om dat in etapes te doen... Munster heeft een fijne camping net buiten de stad
Jaren met vrachtauto's meegelift tot een bepaalde plek en dan weer terugfietsen. Als je in Denekamp/Oldenzaal bij de "grens" gaat vragen dan gaat 9 van de 10 vrachtauto's naar Cuxhaven of Travemunde. Fiets vastsjorren achter de cabine op het gereedschapsplatform en karren maar. Leuk voor de chauffeur(heeft afleiding) en voor jou(gratis lift). Je moet je wel ondergeschikt maken aan de vrachtvoerder, want hij past zich niet aan jou aan.snelterug schreef:Reboli schreef:Of heeft iemand een ander idee om in Cuxhaven te komen (ja, ja fietsen, we hebben maar 2 weken samen te fietsen)
Die leuke stukken van Noorwegen, die heb ik vorig jaar al gedaan... en sinds er vakantieligfietsen van onder de twaalf kilo zijn, kun je fantastisch klimmen met de ligfiets \o/Robertjan schreef:Voordeel voor de ligfiets is wel dat het niet echt (steil) omhoog en omlaag gaat daar. Dus de gemiddelde snelheid kan best hoog liggen. (Tenzij je de leuke stukken van bijv. Noorwegen veel wilt meepakken...)