![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wel ideaal voor binnenshuis. Ik zit te denken dat die i.c.m. een Mac Mini eigenlijk alles kan wat ik nodig heb...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Is een iPhone zo duur?Robertjan schreef:Dan kun je ook aan een simlockvrije iPhone denken. (16GB v.a. € 550)
Kogaatje schreef:
Roald wil een psion achtig ding, ik vind het psion toetsenbord (heb zelf een Revo) veel fijner dan het toetsenbord van een smartphone, en ik denk dat een smartphone met echt toetsenbord (en dus geen 'on screen' toetsenbord) wel aan zijn wensen kan voldoen. Ga vooral in de winkel proberen hoe zo'n toetsenbord voelt, ik vond dat er nogal wat verschil in 'beleving' tussen diverse toestellen was.
Sjoerd
Overdrijven is ook een vak. Zo veel verschil is er technisch niet. Qua gebruiksgemak daarentegen is er wel een verschil.waltertje schreef:Is een iPhone zo duur?Voor dat geld heb je ook een simlockvrije N900, en die kan meer dan drie iphones bij elkaar...
Nu lijkt het me niet verstandig zulke elektronica veel aan vocht bloot te stellen...waltertje schreef:Veel slimfoons hebben een capacitief touchscreen, en dat wil je niet; dat kun je alleen bedienen met je blote vinger direct op het scherm. Resistief touchscreen werkt ook met handschoenen aan of door een ziplockzakje heen. Oftewel, hij doet het ook in de regen
Ik denk niet dat ik overdrijf. 2x zo hoge schermresolutie, 2x zoveel opslagruimte + uSD-slot, toetsenbord, betere camera + nog een webcam, SIM verwisselbaar, multitasking vooral: een volwaardig, open besturingssysteem. Ik draai OpenOffice en Gimp (fotobewerking) op mijn N900!Robertjan schreef:Overdrijven is ook een vak. Zo veel verschil is er technisch niet. Qua gebruiksgemak daarentegen is er wel een verschil.waltertje schreef:Is een iPhone zo duur?Voor dat geld heb je ook een simlockvrije N900, en die kan meer dan drie iphones bij elkaar...