Wij in Twente vinden dat ook.Grandonneur schreef: ↑ma 14 feb, 2022 19:09Wat zou ik soms graag in de regio holten/rijssen/nijverdal met een straal van kilometertje of 30 wonen
Zoals de Drent zegt: " 't kon minder".
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wij in Twente vinden dat ook.Grandonneur schreef: ↑ma 14 feb, 2022 19:09Wat zou ik soms graag in de regio holten/rijssen/nijverdal met een straal van kilometertje of 30 wonen
Daar is het inderdaadWillyW schreef: ↑ma 14 feb, 2022 18:11Zo moeilijk is die zeker niet als je het meteen herkend!
ook op de Holterberg Oude Hellendoornseweg, stukje verder op dit fietspad:
https://www.google.nl/maps/@52.2916662, ... 384!8i8192
dicht bij museum Bos en achter de Swarte Ruijter
Welkom op dit speurders topic waar je ook veel inspiratie kunt opdoen voor mooie gebieden om te fietsen.
Eerst dacht ik aan de haven van Spakenburg, maar die was het niet. Vervolgens dan toch maar gezocht op ''haven botters''.
Correct.Grandonneur schreef: ↑di 15 feb, 2022 10:58Die herken ik meteen.
https://goo.gl/maps/nWuuJDgtTuQQ7a6H7
Deze dam heeft betekenis gehad in mijn jeugd. Merk dat ik wat emotioneel ben nu ik hem weer zie. Zal straks een kort verhaaltje schrijven.
Altijd mooi, die plaatsen van herinnering!Grandonneur schreef: ↑di 15 feb, 2022 12:45We waren voor vakantie met een bevriend gezin naar een camping in de buurt van de Möhnesee gefietst. Ik zal ongeveer 14 jaar oud zijn geweest, gok ik. Mijn vader en moeder waren al jaren gescheiden, maar we gingen nog wel samen op vakantie. Dat jaar is achteraf misschien wel het laatste jaar geweest. Ik heb weinig herinnering aan die jaren.
.......
Later die middag moest er nog boodschappen gedaan worden. Mijn vader zei (niks voor hem): "ik rijd wel even. G; ga je mee?" en ik had al besloten mee te gaan. Met zwembroek aan. Ik was een goede zwemmer.
Terug bij die dam ben ik eraf gesprongen. Mijn vader is denk ik heel trots geweest op mij, op dat moment.
Het bleek dat hij iets van 70 gulden in de portemonnee had. Een astronomisch bedrag voor mij. Maar ik ben van die dam afgesprongen niet voor die guldens maar om een overwinning op mezelf te behalen, en om te durven ongehoorzaam te zijn. Een stap richting onafhankelijkheid. En nu, een opmerkelijk sterke herinnering.
Ik ben van dit forum gaan houden omdat veel mensen persoonlijke belevenissen (al dan niet fiets gerelateerd) en verhalen rondom beelden, historie en noem maar op vertellen.
Waren het geen oude Deutsche Marken?Grandonneur schreef: ↑di 15 feb, 2022 12:45Het bleek dat hij iets van 70 gulden in de portemonnee had. Een astronomisch bedrag voor mij.
Mooi gedaan, bedankt.
Herinnering zegt guldens. We waren daar ook pas net één of twee dagen, dus het zou best kunnen. Ik denk echter niet dat het nog valt na te gaan en ik acht jouw vermogen tot herinneren een stuk hoger dan het mijne dus wie weet