Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De bekende drie grenspalen staan er vlakbij.willem.m schreef: ↑do 16 dec, 2021 09:53Ik herken deze stek niet. Toen ik las dat er geen Streetview is, verviel het animo om te gaan zoeken. Net als Jan de Fietser ga ik minder tijd besteden aan scrollen van plaatjes, en alleen meedoen als ik de plek ofwel herken ofwel op basis van het plaatje zelf (dus zonder verdere aanwijzingen) een goede indicatie heb waar ik ongeveer moet gaan zoeken.
Onze local verschiet net als het restaurant van kleur omdat hij even geen foto's meer heeft.
willem.m schreef: ↑do 16 dec, 2021 09:53Ik herken deze stek niet. Toen ik las dat er geen Streetview is, verviel het animo om te gaan zoeken. Net als Jan de Fietser ga ik minder tijd besteden aan scrollen van plaatjes, en alleen meedoen als ik de plek ofwel herken ofwel op basis van het plaatje zelf (dus zonder verdere aanwijzingen) een goede indicatie heb waar ik ongeveer moet gaan zoeken.
Niets veranderlijker dan de mens.willem.m schreef: ↑do 16 dec, 2021 12:30Nou, hier dan maar:
https://goo.gl/maps/3f7jLZEFjcp7ngtQ9
Ik heb nog wel wat plaatjes
Ja, dat is 'em inderdaad. Tegen de Duitse uitloper aan van de Vaalserberg aan de rand van Aachen.willem.m schreef: ↑do 16 dec, 2021 12:30Nou, hier dan maar:
https://goo.gl/maps/3f7jLZEFjcp7ngtQ9
Café-restaurant Waldschenke
Ja mooi. Typisch zo’n plaatje wat je niet kent van een item maar gewoon, van de herkenning.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 16 dec, 2021 19:46Nou, Grandonneur, dat is verdraaid knap van je. Inderdaad waar de A12 en de spoorbaan de Rotte oversteken en ik fietste onder de A12 door en daar kwam die wegwijzer tegen, dacht ik leuk voor een Raad plaatje. Hieronder de foto met de volledige tekst.
De volgende is voor jou.
Het is een Giant FCR, hij was verkozen tot Fiets van het Jaar 2002 en ik heb hem gekocht op 28 augustus 2003 bij fietsenzaak Poort in Winsum (Gr.).Poppink schreef: ↑do 16 dec, 2021 19:55Wel leuk om je Giant eens te bekijken.
Smal stuurtje zonder extra handgrepen.
Smalle banden, rechte voorvork, is dat niet wat stug?
Is je Brooks nog comfortabel of te veel doorgezakt.
Grote voortas, hele grote voortas.
Zonder flauw te willen doen.
Ik heb begrepen dat je al aardig doof aan het worden bent.
Moet er niet een SH achterop en een spiegel aan het stuur?