Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buitenland trektocht 2009 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Buitenland trektocht 2009

Roald schreef:Ik ga op maandag de 15e terug, nog meer mensen die een dag extra in Praag blijven?

Ik blijf een extra dag en ga zondagavond terug Roald.
Roald schreef:Hallo Jim,

In welk dorp is de rustdag?

En is de route nog actueel? (Tocht UK had ik toen te vroeg overgenomen op overzicht kaart thuis voor dat die aangepast werd)

Ik ga op maandag de 15e terug, nog meer mensen die een dag extra in Praag blijven?
De rustdag is in Zakouti. De route wijzigt niet meer, je kan alle kaartjes op mijn website vinden en eventueel uitprinten en meenemen. Ook heb ik van iedere etappe een GPS-track gemaakt.
We hebben nu 16 deelnemers in week 1 en 5 deelnemers in week 2.
jim
Jippie!
We zitten bij de tocht van week een nu op vier meiden die meegaan! 8)


Voor allen die nog twijfelen....

De reis van week 1 heeft nu 18 deelnemers.
De reis van week 2 heeft nu 5 deelnemers.

p.s voor wie de dagafstanden echt te lang vindt,
je kan de langste dagen inkorten door een stukje de trein te nemen. Kwestie van ff puzzelen denk ik. :wink:
Blanche schreef:Jippie!
We zitten bij de tocht van week een nu op vier meiden die meegaan! 8)

p.s voor wie de dagafstanden echt te lang vindt,
je kan de langste dagen inkorten door een stukje de trein te nemen. Kwestie van ff puzzelen denk ik. :wink:
Mogen de jongens ook met de trein???

John.
johntelleman schreef:Mogen de jongens ook met de trein???John.
Ja hoor dat van die trein is voor jongens én meisjes. Ga je mee dan John?
Was eerder een tip als je opzag tegen de drie lange dagen en nog twijfelde of je meeging en niet zozeer een mededeling dat de meisjes met de trein gaan. In tegendeel! Maar dit meisje moet daar dan nog heel veel voor doen.8)
Mmmmh zou ik ook meegaan? :D Heb dit jaar eindelijk genoeg vakantie en nog geen fietsvakantie gepland... Is er nog fietsplek over op die treinen?

Dagen zijn inderdaad relatief lang, hangt een beetje van de hoogteverschillen af of ik dat trek...

Groetjes,

An
Annetje schreef:Mmmmh zou ik ook meegaan? :D Heb dit jaar eindelijk genoeg vakantie en nog geen fietsvakantie gepland... Is er nog fietsplek over op die treinen?

Dagen zijn inderdaad relatief lang, hangt een beetje van de hoogteverschillen af of ik dat trek...

Groetjes,

An
Ja An doen!!
Ik weet niet zeker of er nog plek is op vrijdag heen. Iedereen heeft zelf geboekt. Je zult hiervoor contact met de NS moeten opnemen. (NS highspeed http://www.nshispeed.nl/) Ik geloof dat de treinen vanuit Praag naar Nederland de minste fietsplekken hadden. Maar je kan ook een dag eerder gaan om Wenen te bekijken en/of een dag later terug voor Praag. ...dan ben je onze vijfde dame (tenminste als je in week 1 meegaat :wink: ) !?!
Volgens mij kwam ik tijdens plannen maken tegen dat de trein naar Wenen alleen rond het weekend rechtstreeks gaat en niet dagelijks doordeweeks....
Roald schreef:Volgens mij kwam ik tijdens plannen maken tegen dat de trein naar Wenen alleen rond het weekend rechtstreeks gaat en niet dagelijks doordeweeks....
Klopt, dan moet je via Venlo naar Düsseldorf en daar de nachttrein naar Wenen pakken.

Frank
Blanche schreef:
Annetje schreef:Mmmmh zou ik ook meegaan? :D Heb dit jaar eindelijk genoeg vakantie en nog geen fietsvakantie gepland... Is er nog fietsplek over op die treinen?

Dagen zijn inderdaad relatief lang, hangt een beetje van de hoogteverschillen af of ik dat trek...

Groetjes,

An
Ja An doen!!
Ik weet niet zeker of er nog plek is op vrijdag heen. Iedereen heeft zelf geboekt. Je zult hiervoor contact met de NS moeten opnemen. (NS highspeed http://www.nshispeed.nl/) Ik geloof dat de treinen vanuit Praag naar Nederland de minste fietsplekken hadden. Maar je kan ook een dag eerder gaan om Wenen te bekijken en/of een dag later terug voor Praag. ...dan ben je onze vijfde dame (tenminste als je in week 1 meegaat :wink: ) !?!
Blanche, An woont in Leuven dus voor haar is het makkelijker om de trein naar Duitsland te nemen en dan verder lijkt me.

Rutger
www.rutgersreizen.nl
Hihihi
Ook ik ben de 1ste week graag van de partij, dus Blanche nog een 1 van' t vrl. gesl. Na mijn 1700km Afrika is dit een peuleschilletje.
Groetjes Yvette
Yvette schreef:Hihihi
Ook ik ben de 1ste week graag van de partij, dus Blanche nog een 1 van' t vrl. gesl. Na mijn 1700km Afrika is dit een peuleschilletje.
Groetjes Yvette
Leuk Yvette!
Als An nu nog de knoop doorhakt zitten we op 6 meiden.....een historisch resultaat bij een WF buitenlandtocht 8)
Jaaa, mag ik nog mee? Op het werk is de eerste week geen probleem (de tweede wel, dus hoop dat ik nog de eerste meemag!)

Moet de trein nog regelen (niet zo heel evident vanuit Leuven+ fiets, zo blijkt!) maar vertrouw erop dat dat ook nog lukt. Dus als het voor jullie goed is, ga ik mee! :D

Heen 4/5 juni, terug 13/14/15 (hangt van de trein af) juni.

Groetjes,

An
Leuk An!!
Een historische gebeurtenis is feit...er gaan maar liefst ZES meiden mee met de buitenland-trektocht van de Wereldfietser!!!
Natuurlijk kan je nog mee An, je bent deelnemer nr. 19, waarvan 5 vrouwen. Er is nog 1 plek in de eerste week, wordt die gevuld door Yvette? Dan worden het inderdaad 6 vrouwen.

jim
Blanche,

Even een kleine herinnering:

Buitenland tocht 2007: Engeland

Karlijn, Yvette, Marianne, Nel, Lily en Blanche. Ook totaal 6 meiden.

Voor je recordpoging heb je er toch echt één meid meer nodig :D

Groetjes,

Gijs
shit vergeten...... :oops:

Nou als we de eerste tocht met de tweede optellen zitten we op 8 meiden....dus stiekem heb ik wel gelijk :wink:
Blanche, ik kom maar tot 7 (+Saskia) of vergeet ik nu iemand? Het is overigens wel een mooi soort logica die je hanteert. :wink: Daarmee kun je elk record vestigen :D
Yep zie het nu ook in het overzichtje van Jim....Lauran heeft de volgens mij stiekem de plaats ingenomen van Hetty...tja dan zitten we op 7. Ach alles om maar reclame te maken voor de WF trips toch? :wink:
De eerste week Tsjechië zit vol met 20 deelnemers.
In de tweede week zijn er pas 5 deelnemers en ook deze gaat defintiief door. Daar is dus nog volop plek.

jim