Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lonely Planet in beslag genomen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Lonely Planet in beslag genomen

He Harry, waarom zou je van Kyrgyzstan naar Pakistan nou een LP of welke andere gids willen kopen? Zonde van het geld, zonde van het gewicht.... Het is een van de gemakkelijkste (en kortste) routes door China en op forum etc is genoeg info te vinden over de KKH.

Pakistan geeft inderdaad een visum on arrival bij Sost, kost je $50 geloof ik en ze zijn in elk geval blij met je komst. In The Northern Areas zit je goed, veilig en overal aardige mensen, na de ramadan zul je vaak uitgenodigd worden.
In Islamabad kun je het veiligst op de camping terecht, dag en nacht bewaking en het kost slechts 50 roepies (minder dan een halve euro). Het is er alleen niet zo schoon....
Zie ook mijn weblog www.bernadette.reisprofiel.nl

groet,
Bernadette

He Harry, waarom zou je van Kyrgyzstan naar Pakistan nou een LP of welke andere gids willen kopen? Zonde van het geld, zonde van het gewicht.... Het is een van de gemakkelijkste (en kortste) routes door China en op forum etc is genoeg info te vinden over de KKH.
In 2002 fietste ik 3 maanden door China zonder een gids, ging prima, voelde me een stuk vrijer en kwam overal goed terecht.Volgende week ga ik China weer binnen, zonder gids uiteraard.

Pakistan geeft inderdaad een visum on arrival bij Sost, kost je $50 geloof ik en ze zijn in elk geval blij met je komst. In The Northern Areas zit je goed, veilig en overal aardige mensen, na de ramadan zul je vaak uitgenodigd worden.
In Islamabad kun je het veiligst op de camping terecht, dag en nacht bewaking en het kost slechts 50 roepies (minder dan een halve euro). Het is er alleen niet zo schoon....
Zie ook mijn weblog www.bernadette.reisprofiel.nl

groet,
Bernadette
Toen wij van de zomer per trein het land verlieten werd onze mooie wereldatlas atlas waar we veel plezier aan beleefden geconfiskeerd toen de Chinese douanebeamten zagen dat Taiwan in een andere kleur was afgebeeld dan China.
'We confiscate this book because Taiwan is a part of China'
Onlangs nog drie maanden in China (Yunnan) rondgefietst. Met Lonely Planet en een Bradt gid. Niets in beslag genomen politie was zelfs zeer behulpzaam bij het vinden van een PSB voor het verlengen van de visa. (gratis vervoer in een politiebusje. Het is wel een burocratisch land maar als je je daarop instelt een prima fietsland met een heel aardige en behulpzame bevolking.

Groet

Paul Snoeij