fietsjunks schreef:
Haike schreef:
fietsjunks schreef:Mooi verhaal Haike!

Maakt me ook wel een beetje nieuwsgierig! ;)
Nou vraag maar, ik ken maar weinig geheimen bij mezelf.... :wink:
fietsjunks schreef:Nou, wie die persoon dan is (bekend?), misschien zou ik 'm dan ook wel willen ontmoeten..?
Het is geen bekende van radio of TV, naam en adres wil ik je best via PB geven als je een afspraak wilt maken.... iedereen is welkom, maar verwacht niet dat hij ff al je problemen oplost
fietsjunks schreef:En wat je er nou precies van geleerd hebt, van die hele reis...
Dat klinkt misschien een beetje flauw en goedkoop van me, alsof ik me er toch met een snel antwoord van af wil maken, maar dit zijn zo mijn bevindingen in het maken van deze tocht:

Die reis heeft me geleerd dat ik geen angst hoef te hebben voor het onbekende, letterlijk en figuurlijk niet, (daarom durf ik dat nu ook hier op dit moment ook op te schrijven ongeacht van wat de lezer er van vind) dat ik gewoon nooit alleen was, en dat het daarmee ook een doorbraak voor me was in het leven wat ik tot dan toe had geleidt, dat laatste heb ik wel meer gehoord van Santiago gangers. Maar dat geldt misschien ook wel voor andere tochten die mensen maken, laten we dat in een breed perspectief zetten/houden.

En dat als ik wel angst ervaar de oplossing er vaak in ligt (zo niet, misschien wel altijd) om dat onbekende waar ik angst voor heb tegemoet te treden, dan wordt het bekent en vertrouwt en ook minder eng. En ik kan me voorstellen dat nu de gedachte binnen sluipt: "Had je daar nou een hele reis naar Santiago voor nodig om daar achter te komen?... wist je dat niet allang"

Tja misschien wel, maar niet bewust genoeg om er mee t kunnen werken ben ik bang.... maar ik denk dat dat voor iedereen heel persoonlijk ligt, wat op mij van toepassing is, hoeft voor een ander helemaal niet zo te zijn.
fietsjunks schreef:edit: wat het je nou gebracht heeft, bedoel ik misschien meer te zeggen...
Ik durf veel meer op mijn eigen intuïtie te vertrouwen en daar naar te luisteren en te handelen, en ik merk dat me dat ten goede komt, gewoon in mijn dagelijks functioneren en das heel prettig :wink: