Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Precies, 24 dagen ZONDER wassenbosgod schreef: Bovendien stinkt het niet en kan je het gerust meerdere dagen op de fiets dragen.I
Voor handschoenen maakt het niet zoveel uit welk merk. Waar het omgaat is dat ze warm zijn, wind en waterdicht. Zelf heb ik goedkope leren handschoenen van de Hema en als het echt koud is draag ik daaronder Jawellola schreef:wat heb je aan een muts als je ook ene helm hebt of doe je die eronder? en: heb je een merk/type van handschoenen waarmee ik bever in kan?
Inderdaad, wol heeft tijd nodig om (volledig) te drogen...maar wol dat nat is is niet oncomfortabel...het blijft warm en isoleren.Let op met wol op langere tochten waarbij het uitgewassen moet worden: VAUDE-ondergoed en Patagonia drogen beduidend sneller [...] Ja en de verschillen zijn groot: >12 uur ....)
Ja, nee.lola schreef:vraag:waterdichte sokken is dat naar als het niet nat is? ik zat inderdaad ook met de schoenen. ik ben niet zo'n sandalenfan, maar na de stoere plaatjes van whisky kan het best zie ik. neem je dus sealskinsokken en 1 paar dunne mee?
Precies. Je kan er ook een soort piratenmuts van maken voor als het warm is. Of als col gebruiken.lola schreef:en: wat is een buff? ik begijp een soort sjaaltje dat je kan vouwen?
Wat ik wel ken is de Recco die in skikleding zit. Heb er dus een in mijn skibroek die ik dit weekend zeker meeneem. Niet omdat ik bang ben in een ravijn te vallen, maar wel omdat dat heeeeeel lekker warm is als je 'savonds in/voor je tentje zitlola schreef:en..nu ik toch in gezelschap ben van fietsers met veel ervaring: ik heb gehoord dat je iets mee kunt nemen dat een signaal uitzend waardoor men je kan vinden, als je ergens in een ravijn valt. klopt dat en zoja: waar haal je zoiets? en pepperspray?iemand ervaring? dank jullie voor goede tips!
Hai Lola,lola schreef:waar heb je die pepperspray gekocht als ik vragen mag? die buff lijkt me inderdaad heel makkelijk.
over stinken gesproken. Als je die waterdichte sokken na een dagje uittrektlola schreef:ik ga voor de mummie!(lekker lege fietstassen) vraag:waterdichte sokken is dat naar als het niet nat is? ik zat inderdaad ook met de schoenen. ik ben niet zo'n sandalenfan, maar na de stoere plaatjes van whisky kan het best zie ik. neem je dus sealskinsokken en 1 paar dunne mee? en: wat is een buff? ik begijp een soort sjaaltje dat je kan vouwen?