door
Demy » wo 05 mar, 2008 20:23
Nou ik ben al even langs geweest bij de Lidl. Alles was er maar beperkte aantallen. Ik heb de trappers gekocht dit omdat de standaard plastictrappers van mijn stadsfiets echt niet bevallen. De trappers zijn gewoon combo en kunnen dus met gewone schoenen worden gebruikt.
Ook de stuurtas gekocht. Er waren er maar twee. Deze speciaal aangeschaft om mijn Spiegelreflex in te doen. En hij past erin! In combinatie met de verende voorvork, vond ik dit wel een betere oplossing inplaats van de achtertas.
De schoenen gezien, maar die doen wat goedkoop aan. (de prijs bij onze zuiderburen klopt beter!) De wielersokjes zijn wel leuk maar niet echt goedkoop. Alle kleding lag er ook. Een bak vol met computertjes en de reparatiesetjes. En ook nog fietssetjes met allemaal handige schroefjes en boutjes en plakspul. Altijd handig.
En ja de helmen....... Als ik ooit een helm op mijn hoofd zou zetten, dan zeker niet zo'n goedkope.
Meestal worden de acties voor donderdag bij de Lidl al op woensdag een uur voor sluiting in de stelling gelegd. Grote kans dat er op donderdag de meeste gewilde items reeds verkocht zijn.
Al met al leuk spul allemaal en buiten werd ik nog een keer geconfontreerd met een lekke voorband. (Nou ja, heb ik vananvond ook weer wat te doen)
groetjes.