Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke kleur (lichtgewicht)regenjas het meest zichtbaar? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Welke kleur (lichtgewicht)regenjas het meest zichtbaar?

Zelf transpireer ik behoorlijk. Ik ben nu helemaal om naar eVent. Ik neem naast zo´n jackje (ik heb er 1 van VAUDE (geen reclame, werk al even niet meer in de vaude store), iets van 235 gram, vuistdik, zelfde prijsklasse als GoreTex PacLite) geen windjack meer mee, omdat ondanks mijn transpiratie ik eindelijk met deze ademende kwaliteiten kan leven.
PacLite heb ik ooit mogen testen, maar de carbon binnenzijde voelt al gauw erg klam aan.

Omdat ik alleen dit jackje als jack meeneem, kom ik op kledinggebied weer net wat lichter uit (en goedkoper, als ze die hadden gehad toen ik begon met enthousiast fietsen :?)

Bedankt voor al de antwoorden! Heb echter nog geen keuze gemaakt.

8) Iemand ervaringen met de Montane ultralichte weather jas?

8) Iemand ervaringen met de Agu Subita? Wat is het gewicht?

8) @ B@se.....weet jij waar ik de Vaude ceplex jas online kan kopen in Nederland? Tot nu twee adressen gevonden E-bay voor 89 euro maar daar koop ik liever niet en Vaude online voor 100 euro.

Is de bedoeling van een regenjas niet dat hij regen kan tegenhouden ... ook bij meer dan lichte regenval ??

Bike4Travel over het Weather Jack :
De naden van deze jas zijn niet getaped en de jas is waterafstotend tot en met een lichte regenbui.
Wouter

Blanche, heb je hier al eens gekeken (Ebay uk): http://search.ebay.co.uk/search/search. ... le=paclite

Er staan diverse goretex paclite jassen op van gerenomeerde merken.
Prijzen zijn natuurlijk wel in ponden ;-) dus x 1,4