Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stelvio 2008 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Stelvio 2008

203 berichten

Leon schreef:Opgepast!
Er heeft zich gisteren een ongekend fenomeen voorgedaan.
Ik heb, op speciale aandrang van Jim, speciaal voor de Stelviotocht, een helm gekocht en er ook al mee gefietst
Deze, maar dan in blauw ipv rood: (19.90 euro, Decathlon)
Afbeelding
Of de helm goed is moet je mij niet vragen - eerste keer en zo.
Het ging natuurlijk wel pijlsnel, dat fietsen :lol: :lol: :lol:
Groeten,
Leon
Leon,

Heb jij een foto van jou met helm op tijdens de afdaling van de Bemelerberg?

bert sitters schreef:Leon,
Wat is dit nu weer voor een onzinvraag Bert? Wat wil je hiermee?
Leon

Rutger schreef:Hoi Jim,
Hoe is de stand nu? Ik heb ook wel interesse om mee te gaan. Eventueel zou ik ook de tweede week kunnen. Groeten, Rutger
Hoi Rutger,
De stand is nu 19 deelnemers, dus je kan zeker nog mee, zou leuk zijn.
seeya
jim

Leon schreef:Opgepast!
Er heeft zich gisteren een ongekend fenomeen voorgedaan.
Ik heb, op speciale aandrang van Jim, speciaal voor de Stelviotocht, een helm gekocht en er ook al mee gefietst
Deze, maar dan in blauw ipv rood: (19.90 euro, Decathlon)
Afbeelding
Of de helm goed is moet je mij niet vragen - eerste keer en zo.
Het ging natuurlijk wel pijlsnel, dat fietsen :lol: :lol: :lol:
Groeten,
Leon
Hey Leon, perfect dat je een helm hebt!
Je kan hier zien dat er niet zo heel veel sneeuw ligt op de Stelvio dit jaar.
seeya
jim

bert sitters schreef:
Leon,

Wat is dit nu weer voor een onzinvraag Bert? Wat wil je hiermee?
Leon

Bert wilde weer even die zin onderaan in z'n berichten kwijt :wink:

Petervd schreef: Bert wilde weer even die zin onderaan in z'n berichten kwijt :wink:
Bert niet, ik wel!!

Gerd

Leon, Bert en Gerd: een vriendelijk verzoek om een eigen topic te beginnen onder "Kletspraat", deze topic gaat immers over de Stelviotocht. Je weet zelf wel, als je een leuk topic ziet en het gaat constant over bijzaken, dan haak je snel af, terwijl er verderop wellicht wel weer relevante info stond.
Alvast bedankt, ik reken op jullie, en vanaf nu alleen maar berichten over de Stelvio :D .
jim

jimvdberg schreef:Leon, Bert en Gerd: een vriendelijk verzoek om een eigen topic te beginnen onder "Kletspraat", deze topic gaat immers over de Stelviotocht. Je weet zelf wel, als je een leuk topic ziet en het gaat constant over bijzaken, dan haak je snel af, terwijl er verderop wellicht wel weer relevante info stond.
Alvast bedankt, ik reken op jullie, en vanaf nu alleen maar berichten over de Stelvio :D .
jim
Sorry Jim,

Alle begrip voor je reactie. Maar waarom was hij niet ook (en in de eerste plaats) gericht aan ene Petervd? Zonder zijn lullige reactie, die voor iedereen die Bert kent nergens op slaat, had ik mijn mond wel gehouden.

Waarom worden reacties als die van Petervd niet verwijderd door de moderatoren?

Gerd

GerdC schreef:Waarom worden reacties als die van Petervd niet verwijderd door de moderatoren?
GerdC schreef:Gerd
ex-lid van Vereniging de Wereldfietser, omdat hij een hekel heeft aan censuur.
:lol: :twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted: :lol:

Peter

Ha Jim,

We hebben samen met twintig anderen afgelopen herfst door het rivierenland de huttentocht gereden, wellicht kan je me hiermee beter plaatsen.

Is er nog ruimte om mee te gaan? (Ik kan mijn agenda nog niet goed overzien, maar zie de tocht die je gepland hebt wel zitten) Mooi parcours, en de webcam van de Stelvio geeft nu nog vol sneeuw aan. Dat ziet er aantrekkelijk uit.

Groet, Hans

Zie hier de webcam van vandaag ! (hij wordt elk uur ververst): http://www.webcam.valtline.it/stelviopassog.htm
Afbeelding

Och Jim...

vorig jaar tijdens de buitenlandreis in Engeland waren we de Wereldwandelaars, vanwege het vele berg-oplopen.

Dit jaar reizen we onder de titel Wereld tourskiërs :lol:

Blanche

Al dat sneeuw beidt wel een zachte landing als je weer uit de bocht vlieg Jim!

:lol:

Mocht er sneeuw liggen dan levert dat in ieder geval mooie plaatjes, maar is dat wel weer iets geheel anders dan fietsen in oktober in Ghana.

Rutger

Ga je nu mee Rutger?

Hoi,

Hmmm, ik laat mijn spijkerbanden dan nog maar even zitten zo te zien :D

Whisky

Blanche schreef:Ga je nu mee Rutger?
IJs en wederdienende kom ik jullie op 6 juni in Chur van de trein halen? Ik zal het proberren daar te zijn en jullie welkom te heten met koffie, thee en appelgebak.

Rutger

Rutger schreef:
Blanche schreef:Ga je nu mee Rutger?
en jullie welkom te heten met koffie, thee en appelgebak.

Rutger
Daar houden we je aan :wink:

We hebben er een nieuwe deelnemer bij en we noemen hem Reinder (het lijkt wel een geboorte :D ).
Hij gaat met eigen vervoer.

jim

Weet iemand of het een probleem zou zijn om een BOB trailer mee te nemen in de trein?

Ben aan't denken over welke fiets ik mee zal nemen - lijkt me leuk om slicks onder de Koga RidgeRunner te zetten en een BOB erachter te hangen.