Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kitzak of rackpack - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

kitzak of rackpack

Heb je dan al een speciaal compressiefoudraal geprobeerd? Zijn niet zo duur en hebben veel effect.

ja daarin zat hij, zo met twee banden er omheen, maar dat haalt niet zo veel uit, het helpt naturlijk een beetje maar hij gaat nog steeds niet in mn tassen.

edit: zo erg ben ik toch nog niet

http://www.crazyguyonabike.com/doc/page ... size=large

Oke, hij is duidelijk :D. Ik zal niet (meer) aandringen dat je 'm moet comprimeren.

Mocht je eens wat geld hebben, dan kun je net als Peter, ik, en waarschijnlijk vele anderen, een donzen slaapzak aanschaffen. Die moet met gemak in een achtertas passen (kijk maar naar mijn -20-slaapzak waar ik hierboven over schreef). Reken dan op zo'n € 300 á € 500.

Ik heb gewoon rücksichtsloos een super-slaapzak aangeschaft, omdat ik me ergerde aan de veel te grote pakketten van de meeste warme slaapzakken die € 200 of minder kosten...

ja 300 a 500 heb ik er absoluut niet voor over :) ik heb voor mijne 85 betaald, en die moet nog ff meegaan :)

toch bedank hoor:) ik zal m zeker comprimeren zoveel het gaat:)

Nou sorry, als het gaat om dat pak voorop, dan vind ik dat vrij vreselijk! :) Dat kan, met een echte compressiefoudraal (vier banden?) toch wel een flink stuk kleiner. Mijn slaapzak zal ongeveer éénzesde zijn!

neenee dat ben ik niet hoor:) ik ben er trouwens na een gevecht van 10 minuten met mn slaapzak en zn compressiezak in geslaagd m in een achtertas te krijgen zodat er eventueel nog een paar schoenen bij kan.
maar dan komen we bij het probleem waar de spullen die daar normaal in zitten (toilettas, opblaaskussen handdoek etc.) moeten blijven :p

En een gewoon matje gesloten cel, wat je zowat overal kunt bevestigen, veel volume weinig gewicht.

Ik weet het ook niet hoor, zo een matje hing bij mij aan de rack pack.

Kost ook niet super veel en bespaart nog gewicht ook.

Willem