Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaarsweekend - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Voorjaarsweekend

Froggy schreef:Aangemeld!
Ik neem de vis, 2 rollen WC papier een een busje Norrit AUB!
:lol:
:lol: :lol: :lol:
Zijn er ook langere fietstochten zaterdag:?:

Ikzelf kan jammer genoeg op zaterdag niet meefietsen. Dan heb ik foto cursus en ik maak het goed door op vrijdag naar Leersum te fietsen met Whisky. Maar een aantal andere mensen (Tom en Douwe) vragen zich af of er ook wat langere fietstochten (80/100 KM) zijn uitgezet op zaterdag.

Blanche

Ik wil zaterdag een fietstocht gaan leiden van rond de 70 - 80 km. Wie wil mee?

Rutger

Rutger,
Ik fiets achter je aan.
jim

Hoi Rutgher!

Ik fiets achter jou en Jim aan.
Wie volgt?

Douwe

Hallo Rutger, Jim en Douwe,

Normaal kies ik meestal voor de wat rustige, lounge-achtige groepen 8) , maar nu fiets ik zaterdag zonder mijn welbekende 35-40 kg ballast. Kan ik eindelijk eens mijn ware snelheid tonen. :lol:

Als ik op tijd ben, en mijn tentje ( circustent volgens Froggy) heb opgezet zal ik mij beraden aan welke groep ik de voorkeur geef. :roll:

See you all saterday :!:

Jans

Hallo mensen,
Helaas kan ik er niet bij zijn as. weekend want ik ga weer op REIS. Ja, dit keer voor 2 maanden naar de VS. Ik vertrek as. vrijdag ochtend en ga dan van Las Vegas naar Denver. Ja, jullie lezen het goed oa. dus door (steen) woestijn. Zou ik dan eindelijk van mijn imago af komen...?

Veel plezier gewenst en geniet er van!
Groeten, Marco Geurts

Beste Mensen,

De vergadering begint zondag om 10 uur. Ik hoop jullie allemaal te zien in Leersum.

Voorlopige agenda algemene ledenvergadering (ALV)

Opening en mededelingen
Vaststellen agenda
Notulen ALV 2 september 2007
Notulen extra ALV 6 april 2008
Financiën
Activiteiten
Internet
Aftreden interim-bestuur
Voordracht nieuw bestuur
Tijdschrift
Rondvraag


Tot volgend weekend!

Inge

Ik kom graag as weekend, ws al vrijdagmiddag. Rutger een 80 km fietsen lijkt mij ok alleen weet ik niet of ik zo snel ga als jij. Misschien is er ook een lanzamere groep.
Yvette

Voor wat betreft de ledenvergadering, kijk ook even bij
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 5293#65293

Theo

Ben er dit weekend ook bij.

Voor de liefhebber: vlak bij het kampeerterrein ligt een mooi MTB route. De route bestaat uit een paar lussen, samen zo'n 35 km bij elkaar. Vorig jaar is de bewijzering helemaal vernieuwd dus makkelijk volgen. De route zelf is niet zwaar en hier en daar een beetje technisch.

Afbeelding

Ik ben van plan die route te gaan rijden, heb hem ook in GPS formaat. Start zo rond 12:30.

Maarten

Beste Inge,

Ik meld me hierbij aan voor de barbecue op zaterdag!!

Over de fietstocht op en af de Utrechtse Heuvelrug onder mijn leiding op zaterdag.

Start: 10.30 uur
Lengte: 80 kilometer
Tempo: 22-24 kilometer per uur
Halverwege: een lunchpauze van een uur in een gezellig restaurant
En daarna nog even relaxen op een terras in Amerongen

Ik hoop op een compleet wielerpeleton!!!!

Rutger van den Hoofdakker

Maarten Smit schreef:vlak bij het kampeerterrein ligt een mooi MTB route
Ik heb helaas mijn Stelviobanden* als op de fiets, beetje smal voor zandpaden.
Leon

*: Ik meen duidelijk te voelen dat de banden Schwalbe Marathon 37-622 van de huidige generatie (ik heb ze op een andere fiets al 1000 km ingereden) soepeler rolt dan de 47-622 van de vorige generatie, die al soepeler rolde dan de XR maat 42-622.

Ikzelf heb nooit op oudere Marathon banden gereden, ik neem aan dat mijn huidige banden de laatste Marathon is. Maar ik vind hem goed rijden, geen moment het gevoel gehad wat zwaar, lijkt me een goede band om niet voor elk terrein van band te hoeven verwisselen.

Maar heb met die band nog geen 300 km gereden, wel op slechter wegdek en bepakt. Voor mij geen Stelvio, maar misschien deze zomer, wie weet.

Groeten,

Willem

Imeere schreef:Voorlopige agenda algemene ledenvergadering (ALV)

[knip]

Aftreden interim-bestuur
Voordracht nieuw bestuur
Tijdschrift
Rondvraag
En, wie zijn de kandidaatbestuursleden?

Dat gaan we allemaal zondag uit de doeken doen en de mensen voorstellen. Er is vast nog wel een plekje voor je mocht je op het laatste moment nog interesse hebben om van eindgebruiker naar ingediënten mixer te gaan :lol:. Geef even je interesses door dan kunnen we kijken welke elementen we nog wat minder gevuld hebben.

Inge

Ik heb toch nog enige vragen.

Nu wil ik daarvoor de statuten inzien, maar die moesten worden aangevraagd. Kan iemand ze aan mij mailen?

Peter

Hoi Peter,

De statuten zijn verstuurd.

Inge

Geen foto's, geen filmpje dit keer....

Maar wel >>>

Een prachtige (droge) tocht van 110 km vanuit de randstad naar Leersum met Marc. Over 'slightly flat' fietspaden, lekke dijken, vele veerpondjes, een zelf lachende en worst makende slager en een heerlijk voorafje van patat met in Leersum. En ter afsluiting een iets te gezellige avond op vrijdag.

En ook.... een erg leuke en leerzame foto-cursus van Marco, een heerlijke zonovergoten middag, een lekkere bbq met (voor mij) veel fris van Inge en crew, slappe lach met Chantal, vuur korven, boeiende lezingen en een onweersbui ter afsluiting op zaterdag.

En tot slot dank aan het interim bestuur en het aantreden van een nieuw enthousiast bestuur op zondag.

Iedereen bedankt voor het fantastisch weekend!
Ik ben heel benieuwd naar de foto´s


Blanche

Wereldfietsers, hierbij de eerste impressies van dit gezellige weekend.
3-6-2008 > foto's nu ook in originele resolutie.

foto's wereldfietser voorjaarsweekend 2008