MichealMichael W schreef:Spatduidelijk lijkt mij; goed voorstel!Leon schreef:Er staat: "- Er wordt niet doorverwezen naar eigen boek / zaak/ activiteit als iemand een vraag stelt . Geef gewoon het antwoord ter plekke. Als je toch wilt doorverwijzen: doe dit dan per persoonlijk bericht."
Wat wel mag is één regel tekst zoals je nu al doet.
Zie het complete voorstel. Leon heeft daar een paar zinsneden uitgehaald en dus is het verband eruit. Die ene regel slaat op het onderschrift.
Ik vind het een slecht en niet voldoende onderbouwd voorstel, omdat veel vragen niet even snel ter plekke kunnen worden beantwoord. Als iemand jou vraagt om een mooie route naar de Oostzee, dan zou jij niet mogen wijzen op jouw Hanzeroute. Maar je kunt toch onmogelijk de hele tekst van jouw gids gaan inscannen en op het forum zetten. Zou toch ook veel te vol worden.
De vraag wordt in het openbaar gesteld en zijn dus medelezers en die kunnen toch ook geinteresseerd zijn in de informatie dat er een gids is met een kant en klare en informatie over voorzieningen onderweg. Dat moet toch niet weggemoffeld worden in een PB.
Een slecht voorstel is het ook, omdat ik wel de naam van jouw gids mag noemen en jij mag het niet.
Verder wat kan er op tegen zijn als iemand de naam van een eigen boekwerk noemt. Het gaat toch om kleinschalige producties. Jij weet zelf wat het kost om zo'n gids samen te stellen en dat je het echt niet doet om er veel geld me te verdienen, maar meer uit liefde voor het fietsen en andere fietsers een dienst te bewijzen.
Laten we geen spijkers op laag water zoeken.
Verder is het volkomen scheef de onjuiste kant op in verhouding wat volgens het voorstel van het bestuur op het forum wel geuit mag blijven worden over producten van mega-bedrijven.