Michael W schreef:whisky schreef:Ik vind zo een filter dus wel een ontzettend mooi product En het hoort net als een GPS, camera etc bij de fietsuitrusting (in ieder geval bij mij).
Ik heb wél interesse in fotografie, maar fietsen en fotografie zijn compleet los van elkaar te zien, en kunnen met elkaar verbonden worden maar ze zijn het niet van origine. Als jij een vraag stelt over een fotostatiefje wat je op je fietsstuur kan plaatsen, zodat je al fietsent kan filmen/fotograferen verbind je het en wordt het hier relevant. Ga je het hebben over filters lenzen, body's ben je alleen puur met fotograferen bezig en niet met fietsen.Michael W schreef: Ik volg veel over techniek ook niet omdat mijn interesse daar niet ligt.
En natuurlijk is het mooi om te zien of indringend wie wat waar heeft gefotografeerd. Maar er zijn ook fotografen die vliegen ergens naar toe en maken dan daar ter plaatse hun foto's. Om vervolgens die te laten zien aan de wereld. Dan kan je net zo goed gaan beweren dat Vliegen en fotograferen bij elkaar horen. Zo lust ik er nog wel een.