Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaarsbijeenkomst 2007 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nieuwjaarsbijeenkomst 2007

Het lijkt erop dat er toch weer een aardig aantal wereldfietsers aanwezig zal zijn. Even zien of ik morgen toch even op de fiets spring.

bert sitters schreef:Ik ga toch maar eens met Papa La Grotta praten over een bonus voor mij.
Papa la Grotta is nogal een knorrepot, ben benieuwd hoe je dat voorelkaar gaat krijgen Bert. Het is al heel wat dat we binnen mogen komen.

Buiten het fantastische eten bij Papa La Grotta, zijn er natuurlijk geweldige lezingen, is het leuk om een ieder weer eens te spreken en zal er champagne en iets te knabbelen zijn... goede redenen dus om op de fiets te springen, in de auto te stappen, de trein te nemen of aan de wandel te gaan richting 'De Kargadoor' te Utrecht!!

Tot morgen allen!!!

Groet, Rena :wink:

Champagne drinken!!! :P

In auto stappen???? :oops:

Allemaal een gezond en goed fietsjaar. :D

Mia

MiaV schreef: In auto stappen???? :oops:
Tuurlijk stap ik morgen in de auto! Heb je de weersvoorspelling niet gezien???

John.

en hoe krijgen we zonder auto al die champagne in de Kargadoor? 8)

Freek

Het was weer een fantastisch leuke middag.
We konden genieten van een mooie tocht door Roemenië en een winterse reis van Nederland naar Kroatië.

Jammer dat iemand de zo goede sfeer wilde verpesten door het verspreiden van folders voor eigen belang....

Groeten John.

Leuk om iedereen weer te zien en een gelukkig nieuw jaar te wensen!

Genoten van de dia-lezing van Evert (Romenie staat nu op de lijst voor komend zomer).

Zonde dat ik de tweede lezing heb moeten missen - was vroeg naar huis gegaan om half de Utrechtse Heuvelrug van m'n mountainbike te spoelen! :D

Hopelijk tot snel allemaal.

Froggy

Hoi allemaal,

Helaas kon ik niet naar de Nieuwjaarsborrel komen, want ik heb het te druk met schrijfopdrachten. In ieder geval. Vanuit regenachtig Zeist wens ik jullie veel fiets- en apres-fietsplezier toe het komende jaar en graag tot ziens op de Fiets en Wandelmarkt.

Groeten,

Rutger

Beste mensen,

Geweldig was het weer om een ieder te zien, nieuwe reisplannen te horen en het glas te heffen op een gelukkig, gezond en fietsrijk 2007!!

Naar schatting waren er zo'n 70-80 bezoekers in de Kargadoor en zatten we 's avonds met z'n 28-en in de pizzeria. Dat had ik niet willen missen!!

Groet, Rena :wink:

En Papa la Grotta was weer in topvorm!

Ja, hij viel wel mee deze keer! Goede bui waarschijnlijk of hij begint ons te kennen... :o

Iedereen heel veel fietsplezier in 2007

Ik zat helaas in Duitsland maar via deze weg voor iedereen de beste wensen voor 2007 toegewenst! :D