Joh het is even een snel voorbeeld zoals er staat, om TS een idee te geven. Dat vroeg 'ie toch? Sapim/DT is in allerlei varianten en op elke straathoek (bij wijze van spreken
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Joh het is even een snel voorbeeld zoals er staat, om TS een idee te geven. Dat vroeg 'ie toch? Sapim/DT is in allerlei varianten en op elke straathoek (bij wijze van spreken
Gebruikt kan ook nog, zeker als je nog met snelspanner rijdt. Met steekas zijn die wat lastiger te vinden.Grandonneur schreef: ↑di 23 jun, 2020 09:42
Dat moet je uitleggen. Ik zie dat zo'n ding met mount een €200 kost? Een uitstekende dynamo (€70-€100), spaken (€10) en velg (€30) zit daar vér onder. Verlichting moet je wel prioriteit aan geven.
die 2x gps heeft te maken met feit dat we graag allebei een gps hebben
Nee op enkele keren Ardennen, ritje in Bologna na fietsten we dit jaar nog weinig in wat heuvelachtig landschap. We gaan daar op de lange ritten verandering in brengen: Vlaamse Ardennen, Zuid-Limburg en Ardennen, Eifel staan op het programma.WimB schreef: ↑di 23 jun, 2020 13:35Klimmen met de fiets dat is nog niet opgemerkt. Is dat een beetje jullie stiel. Vaak is dat de grootste sloper van het moraal. Kunnen jullie een beetje vermogen leveren. Een afstand van > 33 km binnen het uur doen jullie met twee vingers in de neus? Voor de zekerheid toch eens even meten. Je weet vast wel een rondje om het voordeel van wind mee en tegen op te heffen.
Het hoeft ook niet, wat mij persoonlijk betreft. Hoe snel je bent op een vlakke rit hangt af van je vermogen, hoe vlot je klimt hangt af van je vermogen per kilogram. En zeker wanneer je wat lichter bent, kunnen dat twee verschillende dingen zijn.
Hoe krijg jij 10 000 of zelfs 8000 calorieën binnen per dag?
Dat je ze niet hoort wil niet zeggen dat ze er niet zijnpiviets schreef: Toch niet zoveel langeafstandfietsers in ons midden dan ik dacht.
Vermogen is niet zo relevant bij ultra endurance tochten. Planning, de juiste beslisisngen onderweg nemen, uithoudingsvermogen en vooral mentale kracht wel.
En veel mensen maar doen alsof Fiona uit het niets kwam. 2 jaar eerder was ze al opgevallen tijdens London-Endinburgh-London.
Er komt ook wat geluk bij kijken. Ik heb een dame in Polen die voor mij werkt. Op een gewone weekenddag draait ze haar hand niet om voor 270km.Ivo Miesen schreef: ↑wo 24 jun, 2020 08:15Vermogen is niet zo relevant bij ultra endurance tochten. Planning, de juiste beslisisngen onderweg nemen, uithoudingsvermogen en vooral mentale kracht wel.
De klassieke trainingsleer en sportwijsheid werkt vaak niet bij ultra endurance tochten. Standaard internet wijsheden rondblaten al helemaal niet.