Als ik kijk naar de huidige afstelling van zadel en stuurpen is niet de hoogte het probleem (het zadel kan zo te zien best nog lager) maar de lengte. De verstelbare stuurpen staat nu al helemaal omhoog gedraaid (zeker op de onderste actiefoto), en dat is dus eigenlijk niet goed, en toch is de zit blijkbaar nog te lang. Of dat ook echt zo is, of dat de OP niet erg kan wennen aan een beetje minder rechtop zitten kan ik niet beoordelen. En zoals al gezegd, wat voor 57 cm is dit, want het lijkt een sloping bovenbuis te hebben? Normaal gesproken is een 57cm frame met horizontale bovenbuis namelijk helemaal niet compleet verkeerd voor iemand van 174 cm. Tikje groot, maar misschien niet idioot groot.
Ik vind de prijs van 1150 euro meevallen, maar ik denk met anderen dat je weinig voor het frame zult krijgen. Ombouw kost dus netto zeker 1000 euro. Daarmee is het gewoon proberen wat je tweedehands voor de fiets kunt krijgen, en zien hoe het sommetje uit komt.
Ik vind de prijs van 1150 euro meevallen, maar ik denk met anderen dat je weinig voor het frame zult krijgen. Ombouw kost dus netto zeker 1000 euro. Daarmee is het gewoon proberen wat je tweedehands voor de fiets kunt krijgen, en zien hoe het sommetje uit komt.