Toch maar even weer gecheckt en hij doet t nog steedsDe tovenaar schreef: ↑zo 07 apr, 2019 11:00
Het rollover tijdstip schijnt na 2 uur vannacht te zijn, doet ie het nu nog goed?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Toch maar even weer gecheckt en hij doet t nog steedsDe tovenaar schreef: ↑zo 07 apr, 2019 11:00
Het rollover tijdstip schijnt na 2 uur vannacht te zijn, doet ie het nu nog goed?
Ik heb gisteren even snel gekeken, ik kreeg een GPS-fix en de datum op mijn 60CSX klopt. Zal vanmiddag nog eens nader checken. Ik zou het wel grappig vinden. Nog nooit een update gedaan en alles werkt nogEric op de Fiets schreef: ↑zo 07 apr, 2019 12:29Mijn GPSmap 60CSx ook heeft als datum 07-APR-19 aan.
Ergens tussen 14 en 22 april 2019 in mijn 60Cx toch teruggevallen naar september 1999.Smitty schreef: ↑zo 07 apr, 2019 13:50Toch maar even weer gecheckt en hij doet t nog steedsDe tovenaar schreef: ↑zo 07 apr, 2019 11:00
Naar aanleiding van een email aan Garmin kreeg ik het volgende antwoord:rockhopper schreef: ↑zo 07 apr, 2019 23:47Heb je de webupdater van garmin al geprobeerd? Los programma van ze.
Volgens Garmin zouden eigenlijk alle outdoor toestellen het moeten doen (na eventuele updates). Er is hier ook een langere post die op alle grotere merken ingaat van een tech guru:
https://www.dcrainmaker.com/2019/04/you ... l-6th.html
Verkeerde datum (welke?) is natuurlijk niet helemaal goed, al is zo'n issue nog wel te corrigeren....
Dit is onzin, want het is de software die het bepaald. De hardware ontvangt de signalen van de satellieten en de software verwerkt het. Software die Garmin dus niet wil updaten.Garmin schreef:Uw product is nog deel van een verouderde slag aan hardware die niet gemaakt is om te kunnen omgaan met de GPS rollover
Klopt, ik zat hevig te twijfelen tussen de Colorado en de GPSMAP60CSx. Uiteindelijk is het de Colorado geworden vanwege het uiterlijk en software opties die de GPSMAP 60CSx niet had. Met name dat je profielen kunt instellen.Bridgestone SM schreef: ↑za 27 apr, 2019 19:05Het is een interessante vraag: Het "gebrek" zit ingeprogrammeerd en was voor de fabrikant te voorzien, voor de koper was het bijna niet te voorzien. Als je toen je het apparaat kocht de waarschuwing had gehad: "In april 2019 gaat ie stuk (of gaat ie ineens terug naar 1999)" oid ... dan had je wellicht een ander apparaat gekocht.
Frank schreef: ↑za 27 apr, 2019 20:12Klopt, ik zat hevig te twijfelen tussen de Colorado en de GPSMAP60CSx. Uiteindelijk is het de Colorado geworden vanwege het uiterlijk en software opties die de GPSMAP 60CSx niet had. Met name dat je profielen kunt instellen.Bridgestone SM schreef: ↑za 27 apr, 2019 19:05Het is een interessante vraag: Het "gebrek" zit ingeprogrammeerd en was voor de fabrikant te voorzien, voor de koper was het bijna niet te voorzien. Als je toen je het apparaat kocht de waarschuwing had gehad: "In april 2019 gaat ie stuk (of gaat ie ineens terug naar 1999)" oid ... dan had je wellicht een ander apparaat gekocht.
Tja, als je bij de eerste kort door de bocht reactie het bijltje er al bij neerlegt ...