Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Frame spuiten of poedercoaten - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Frame spuiten of poedercoaten

Pat schreef:
za 10 mar, 2018 16:50
@martin:

Die zijn inderdaad bij het zandstralen eraf gegaan. Er komt wel nieuwe belettering op. Die zijn voor Surly makkelijk verkrijgbaar.
Als je op een diefstalgevoelig merk rijdt zou ik de belettering achterwege laten. Belettering is voor mij niet belangrijk. Heb jaren merkloos gereden. Merk geen verschil.
Helemaal mee eens. Vind het nog mooier ook. Dan komt de fiets zelf ook beter uit. Auto’s zonder belettering (merknaam) zien er wat mij betreft ook stijlvoller uit. Of het moet echt een hele mooie stijlvolle letter zijn.
Nu heb ik toch weer een voordeel van mijn Fahrradmanufaktur ontdekt: de belettering gaat er inmiddels prima af. :wink:
Pat schreef:
za 10 mar, 2018 13:16
Mijn frame is terug van de powdercoater. Wilde nog even het resultaat laten zien. Ik ben tevreden over het resultaat. Standaard RAL kleur met blanke lak. Nu weer opbouwen.....


Ziet er goed uit zeg! Waar heb je het laten doen en wat heeft het gekost als ik vragen mag?
Pat schreef:
di 13 feb, 2018 10:22
Op dit moment ligt mijn surly frame bij bij MRB metaalreininging Badhoevedorp. Powdercoat voor Euro 70 euro (incl. ontlakken/zandstralen)
Een paar berichten er boven...
Jurr schreef:
zo 11 mar, 2018 10:52
Pat schreef:
za 10 mar, 2018 13:16
Mijn frame is terug van de powdercoater. Wilde nog even het resultaat laten zien. Ik ben tevreden over het resultaat. Standaard RAL kleur met blanke lak. Nu weer opbouwen.....


Ziet er goed uit zeg! Waar heb je het laten doen en wat heeft het gekost als ik vragen mag?
Inderdaad Euro 70 voor ontlakken en poedercoaten. Ik heb nog voor 10 euro extra een laagje blanke lak.
http://www.metaalreiniging.nl/