Hier staat wat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fietsverlichting
Helaas is het al langer een tendens om heel veel moeite te gaan doen om mazen in de wet te vinden om iets te kunnen doen wat afwijkt zodat je vooral interessant kunt zijn.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:
- Het licht mag niet knipperen.
...
Extra verlichting is niet toegestaan. Dus grappige ledjes in wielen of meer dan 1 koplamp op een tweewieler is illegaal.
Deze opmerking zegt meer iets over jou dan over al die 'afwijkende fietsers'.Leon schreef: Helaas is het al langer een tendens om heel veel moeite te gaan doen om mazen in de wet te vinden om iets te kunnen doen wat afwijkt zodat je vooral interessant kunt zijn.
Je kunt alle verkeersregels gemakkelijk afdoen als "daar stond ik niet bij stil".Travelmaster schreef:Dat blauw licht niet gevoerd zou mogen worden staan zij waarschijnlijk niet eens bij stil
Kan het ietsje netter?Yopie schreef:Deze opmerking zegt meer iets over jou dan over al die 'afwijkende fietsers'.
Nee hoor, maar je mist wel de strekking van de mijne. Er zijn legio mogelijkheden om legaal op te vallen. Aanzetten tot het voeren van kermisverlichting is echter aanzetten tot overtrden van de wet en dat soort dingen horen niet op dit forum. Niet omdat het niet waar zou zijn, maar omdat de vereniging het niet mag faciliteren.Travelmaster schreef:Schei nou toch uit Leon. Mis je nou echt de strekking van mijn verhaal?Leon schreef:Je kunt alle verkeersregels gemakkelijk afdoen als "daar stond ik niet bij stil".Travelmaster schreef:Dat blauw licht niet gevoerd zou mogen worden staan zij waarschijnlijk niet eens bij stil
Het stond er niet, maar dit hele draadje ging/gaat wel erg tendenteus die kant op, al blijkt nu wel weer dat sommige mensen - jij duidelijk niet - uitsluitend alleen aan zichzelf denken. Waarom ze dat hier melden vraag ik me dan af.Travelmaster schreef:Leon, graag ook nog verduidelijking van jouw kant dan. Bedoelde je te suggereren dat ik aanzet tot het overtreden van de wet? Ik hoop van niet - dat had je ook zónder mijn verduidelijking kunnen opmaken.