Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:goldenlion schreef:Ik zou voor de VSF T-500 gaan deze heeft een Alfine-8 naaf loopt toch weer soepeler als een nexus en de fiets weegt 1.9 kg minder dan een T-300 en kost maar 50 euro meer.
Het maakt ook nogal wat uit of je gewone shifters hebt of een draaishifter op de handvaten..Ik vind draaishifters niet zo prettig, maar dat is persoonlijk natuurlijkAve Gone schreef:Inderdaad, dat geschakel met die 8 en 11V wordt je na een tijdje immers toch wel zat en met wat oefening bereik je wel een beetje toerenbereik.Wim schreef:AVoor een stadsfiets in Nederland vind ik overigens een klassieke 3 versn al heel mooi.
Een fantastische keus! De fijnste allround trekkingfiets die ik ooit gereden heb. Veel plezier ermee!Rob Fiets schreef:Het is iets totaal anders geworden. Wel een onderhoudsvriendelijke fiets met naafversnellingen, maar een stuk minder rationeel dan ik oorspronkelijk voor ogen had. En ook ver van het budget dat ik voor ogen had, maar zo gaan dat soort dingen soms. Het is een Santos Travel Lite geworden, met mooie opties zoals een Rohloff-naaf, riem, son dynamo en lamp. Inmiddels besteld en de levering staat voor januari.
Tsja, dat is wel 4x het budget wat je had. Nu zijn wij wel benieuwd of het een fijn staatslot was of dat het lelijke schilderijtje van oma bij Tussen Kunst en Kitsch ineens veel opbrachtRob Fiets schreef:Het is ... een Santos Travel Lite geworden,
Proficiat. Dat jullie (ga ik toch vanuit) het budget "ietsjes" opgerekt hebt komt in de beste families voor weet ik uit ervaring. En je vrouw dus ook een Travel Lite?Rob Fiets schreef:Hallo allemaal en bedankt voor jullie reacties. Inmiddels ben ik er wel uit. Het is iets totaal anders geworden. Wel een onderhoudsvriendelijke fiets met naafversnellingen, maar een stuk minder rationeel dan ik oorspronkelijk voor ogen had. En ook ver van het budget dat ik voor ogen had, maar zo gaan dat soort dingen soms. Het is een Santos Travel Lite geworden, met mooie opties zoals een Rohloff-naaf, riem, son dynamo en lamp. Inmiddels besteld en de levering staat voor januari.
Graag gedaan! Provisie? Dat kan dat arme, kleine merkje helemaal niet betalen.Rob Fiets schreef:@ Michiel, ik realiseer me nu na het lezen van jouw onderschrift dat het verhaal van IJsland van jou komt. Leuk stuk en mede bepalend voor de switch in mijn zoektocht. Ik zou dus maar een provisie-claim bij Santos indienen