Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Groningen 8 september - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

rondje Groningen 8 september

Beste groningse wereldfietsers,
Met excuus dat ik me niet ook even meldde. Tot mijn onuitsprekelijk verdriet is heel recent mijn moeder overleden en begraven, en gisteren kreeg ik het bericht dat een goede vriendin ook overleed.
Wat mij betreft is het oktober rondje twijfelachtig omdat ik de dag ervoor of zelfs die dag terug kom van nog een weekje Zuid-Frankrijk.
Hopelijk komen er betere tijden en nog veel fietstijden, veel fietsplezier nog en tot een volgende keer.

Hartelijks van Margreet Homan
Na het waterballet zijn we toch begonnen aan ons privé rondje Groningen. Jammer dat jullie dit gemist hebben. Heerlijk gefietst en lekker uitgebreid in de zon gezeten op terras in Rode Haan. Op de terugweg Co. En Paulus nog ontmoet die ook een privé rondje hadden gedaan. Tot 13 oktober!! Dan doen we een nieuwe poging.
13 oktober staat bij mij in de agenda.
Tot dan ?!
renevo schreef:Na het waterballet zijn we toch begonnen aan ons privé rondje Groningen. Jammer dat jullie dit gemist hebben. Heerlijk gefietst en lekker uitgebreid in de zon gezeten op terras in Rode Haan. Op de terugweg Co. En Paulus nog ontmoet die ook een privé rondje hadden gedaan. Tot 13 oktober!! Dan doen we een nieuwe poging.
Wat toevallig dat je elkaar dan ook nog tegen komt!
Ik had dezelfde gedachte, toen het weer opklaarde heb ik nog fijn een aantal km weggetrapt :D

Jan