Volgens mij ging het om de vraag, "ik heb een iPad, zal ik die wel of niet meenemen?", niet "welke tablet zal ik eens kopen."
.tsooJ
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Apple Maps cached de vectorkaarten die je het laatst gebruikt, dus dat zou al een optie kunnen zijn. Voor een paar € heb je de volledige variant van MotionX-GPS, waarmee je gratis kaarten van OpenStreetMap kunt downloaden (ik heb een terreinkaart van heel Nederland er standaard inzitten voor de weekendjes met de Wereldfietser). In MotionX-GPS kun je ook GPX-bestanden importeren, maar dat is meer handig voor een iPhone die je dan aan een naafdynamo hangt.De tovenaar schreef:Misschien dat een Ipad gebruiker hier advies kan geven met welke apps je het beste offline kaarten erop kan zetten zodat je helemaal niet afhankelijk bent van wifi (en ook GPS is geen must, als je maar ongeveer weet waar je bent ).
Dat vind ik ook het handige van een tablet, je stouwt 'm vol met offline kaarten (evt jpg scans van topokaarten of plattegrondjes uit reisgidsen) die je onderweg kunt raadplegen voor de verdere planning van je tocht. Papieren kaarten heb je dan eigenlijk niet meer nodig (maar zijn wel mooi voor het overzicht).Robertjan schreef:Echte navigatiesoftware lijkt me niet handig voor een iPad, het gaat dan immers puur ter oriëntatie van waar men is en welke richting men ongeveer wil volgen.