Zoals ik in de eerste regel van mijn bericht al melde: "Ik weet dat het maken van een goede layout een moeilijke aangelegenheid is."Marco de Wit schreef:Het nieuwe ontwerp is het resultaat van een jaar lang vergelijken, ontwerpers kiezen, en discussieren op vergaderingen.mvrekum schreef: De opmerking "gewoon even wennen" zie ik als niet naar je leden/forumgebruikers luisteren en simpel "door de strot duwen".
Overigens ben ik het met de rest van de leden hier eens dat de huidige layout geen vooruitgang is. Het heeft wat mij betreft een trieste en treurige uitstraling.
Martin
Zowel het bestuur als de leden die aanwezig waren op de Algemene Ledenvergadering hebben met dit ontwerp ingestemd.
Lijkt er dus op dat we ons best hebben gedaan, maar er zijn altijd mensen die vinden dat ze het beter kunnen.
De technische kant is nog niet af, dus daar moeten we nog even op wachten.
Groeten,
Marco de Wit
En jullie zullen ook best je best hebben gedaan, daar twijfel ik niet aan, maar dat betekent nog niet dat het resultaat ook goed is. De huidige kleuren liggen gewoon niet lekker in het zicht.
Verder heb ik meer dan 10 jaar bestuurservaring en ik weet ook wel dat je het nooit iedereen naar zijn/haar zin kunt maken. Daarom hoef je ook niet meteen op je teentjes getrapt te zijn, maar neem de kritiek a.u.b. serieus en als opbouwend bedoeld. Beter hoef je het niet te maken, maar wel anders.
Martin