Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bout zadelspanner brooks - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

bout zadelspanner brooks

Als Mart iets zegt dan moet je het toch wel even nameten.........

Het is inderdaad M8, en als je de keus hebt tussen een gewone bout en een inbus (binnenzeskant) dan is de laatste optie (nog) beter.

Ben
ben huve schreef:Als Mart iets zegt dan moet je het toch wel even nameten.........

Het is inderdaad M8, en als je de keus hebt tussen een gewone bout en een inbus (binnenzeskant) dan is de laatste optie (nog) beter.

Ben
:o Je meent het - hebben we de grote Marten fout tegengesproken? Hier zullen we het nooit weten want we kunnen de bout niet meer nameten. Sorry Marten!
Blanche schreef:Yep dat gaat zo plotseling - knap zegt de schroef en je zadel is als slappe was.
Wij waren blij we net weer in de bewoonde wereld waren.
Geeft je wel te denken over Brooks. Ik heb net na 7 jaar een nieuw zadel gekocht omdat de rek uit de schroef was. Had eigenlijk verwacht dat Brooks langer mee zou gaan. Nu Douwe en jullie al een gebroken schroef.....
bij mij ook, plotseling onderweg, na denk 10.000km
vanaf dat moment de bout regelmatig gecontroleerd,
en ontdekte dan een jaar later de bout langzaam krom ging trekken (zadel te ver opgespannen?) en toen deze bout preventief vervangen. daarna geen last meer gehad
nu even weer internet (wifi) dus reactie onzerzijds
we hebben nu als nood oplossing dus inderdaad een bout met twee moeren als oplossing
een moer valt in punt andere met borgplastic(?)moer om enigszins zadel op te spannen
heb Brooks gemaild vervanging wordt opgestuurd evenzo een mede wereldfietser die dit onderdeel heeft opgestuurd (dus als goed is over twee weken 2 stuks) gelijk reserve voor geval dat opnieuw gebeurd, de 3 dagen in Wenen stond voor grootste deel in teken zoektocht "tension pin" en voelde als nergens te vinden
Ondanks het verlies van hondje Terry wordt het hier nu eindelijk lente en begint de zon te schijnen
Groeten vanuit Samorin (Slowakije)
Eind goed, al goed.

De eerste verzending (naar Poste Restante adres) is nog retour is gekomen, bij de tweede poging is de zadelbout op een camping aangekomen en intussen gemonteerd.
`Geen zadelpijn meer` was het positieve bericht dat ik zojuist ontving.