Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Is fietsen in Europa mooi? Zie dit filmpje - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Is fietsen in Europa mooi? Zie dit filmpje

Rokon schreef:Je mag ook niet alles verwachten op 3 minuten, denk dat de impressie het belangrijkste was 8) :lol:
Op deze manier drukken ze uit hoe 'overweldigend" Europa wel niet is, missie geslaagd. :wink:

Wie de Kathedraal van Santiago wil bekijken of de Eiffeltoren gaat zelf maar kijken 8)
Dit zegt een Amerikaan over fietsen in Nederland op zijn website :

http://bicycletouringpro.com/blog/summa ... bike-tour/

All my life I’ve been hearing great things about the Netherlands – about how it is a cycling paradise. And it’s true. The Netherlands does have tons and tons of bike paths. But I also found cycling in the Netherlands to be somewhat boring :shock: because of the sheer number of paths that cover the country.

The Netherlands is flat, which is fun for a while, but gets a little boring after several days. Even though I appreciate cycling on dedicated bike paths on occasion, I think cycling on them all the time takes some of the adventure out of your travels.

My biggest regret about being in the Netherlands is that I did not go to Amsterdam, but opted instead to go to Utrecht. Utrecht was nice, but the next time I am in the Netherlands I’d like to go and see the capital city.
Daantje de fietskampioen schreef:Dit zegt een Amerikaan over fietsen in Nederland op zijn website :
But I also found cycling in the Netherlands to be somewhat boring :shock: because of the sheer number of paths that cover the country.
The Netherlands is flat, which is fun for a while, but gets a little boring after several days. Even though I appreciate cycling on dedicated bike paths on occasion, I think cycling on them all the time takes some of the adventure out of your travels.
We weten helaas niet welke route hij heeft gefietst. Knooppunten? LF-route? Provinciale wegen?
Je kunt door Nederland fietsen en één groot natuurgebied met terrasdorpjes ervaren en je kunt door Nederland fietsen in een aaneenschakeling van industrie, bedrijven, woonwijken, snelwegen en parkeerplaatsen. Kwestie van route.
Leon
Leon schreef: Knooppunten? LF-route? Provinciale wegen?
Van de paar landen waarin ik heb gefietst vind ik Nederland ook het meest saai. Maar het fiets cultuur, infrastructuur (soms overkill) , en vooral de veiligheid maakt dat ik fietsen hier als prettig en aangenaam ervaar.
Mooie video hoor!
Leuke standpunten ook, met de camera vast gezet aan de fiets :)
mooi, leuk om te zien!