Additionally, paste this code immediately after the opening tag: *GEWIJZIGD* Rondje Utrecht 8, Zo. 7 April 2013 Vertr. 11.00U - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

*GEWIJZIGD* Rondje Utrecht 8, Zo. 7 April 2013 Vertr. 11.00U

Piet, het zuidelijke rondje pakt dezelfde brug bij Vianen en zal oostelijker , bv Culemborg, teruggaan. Dus of het echt veel langer voor jou wordt? Wel lang licht :idea: tegen die tijd.

Groet,
Bewegen hou ik lang vol. Als het maar niet in sporten ontaardt. Bij lange dagtochten kan het weer spelbreker zijn. Of familie verplichtingen. Nachtritten geen bezwaar. Ik ken vele doorgaande fietsroutes in Nederland uit het hoofd. Vorig jaar de rit naar Amerongen meegereden. Ik hou de datum van de komende rit in gedachten.

Piet.
PietV schreef:Ik hou de datum van de komende rit in gedachten.Piet.
Ha Piet, en alle anderen. Dat rondje is op 5 mei, bevrijdingsdag. Ik ga in elk geval geen rondje naar het zuiden bedenken, daar heb ik niets aan toe te voegen anders dan wat je al op de kaart kunt zien. Ik heb wel een leuk rondje bij mij in de buurt in gedachten, met korte stukjes onverhard, hier en daar fraaie natuur en een prettige tussenstop.
Als het toch richting zuiden moet dan ben ik niet de aangewezen persoon. Mooi weer breng ik meestal wel mee is gebleken :wink:

Frank
Mooi weer breng ik meestal wel mee is gebleken
behalve in de Ardennen dan toch :wink:

maak je een nieuw topic aan voor de rit van 5 mei?