Wees vrij iets toe te voegen.
Een interessante pagina, bedankt voor de link!
Ik had wat vragen, vandaar de discussie!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Verongelukken en navertellen? http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1081/Han schreef:Een ander voorbeeld: twee leden van de vereniging zijn op de tamdem ergens ver weg verongelukt. Ze droegen geen helm en hadden geen spiegel maar konden het wel navertellen ondanks hoofdletsel.
Het zou je sieren als je de fietsersbond correct zou citeren.Han schreef: Een van de opvallende tegenstanders van de helm is de Fitsersbond. Hun belangrijkste argument is het feit dat de helm ontworpen is voor het opvangen van een klap bij een botsing met een ander voertuig
Dan nog heeft de bond t nog steeds niet goed, geciteerd ongeval ontkracht alles wat ze zeggen.m-gineering schreef: Het zou je sieren als je de fietsersbond correct zou citeren.
" Veiligheid
De fietshelm is ontworpen voor klappen tot 20 km/h en helpt dus voornamelijk bij eenzijdige ongevallen"
Helemaal mee eens, wegen in het buitenland zijn ook niet gemaakt voor wereldfietsers. Blijven we thuis of gaan we toch op reis?Een helm is uitdrukkelijk niet ontworpen voor stoeipartijen met auto's
Als je aan een wiki werkt, ben je automatisch mee aan het werken aan een tekst. Ik zie het nut niet van een nieuwe tekst, omdat ik je argumenten van jou niet onderschrijf. Maar het is je toegestaan een wijziging of aanvulling te schrijven.Han schreef:@arnob:
(...)
Op de Wiki-pagina mag de meest verstandige mening gepubliceerd worden die het veiligheidsbelang van zoveel mogelijk wereldfietsers verdedigt. Met andere woorden je kunt niet neutraal blijven alleen al door de morele plicht om een voorbeeld te geven aan kinderen die de pagina lezen.
(...)
@Polling:
ben je bereid om mee te werken aan een nieuwe tekst over helm?
Het kopje "voor- en nadelen" in de derde alinea wekt de indruk alsof de helm ook nadelen heeft. Dit is geen feit maar een mening van tegenstanders van de helm. Welke nadelen heef een helm dan? En waarom is Nederland het enige land waar helmen een nadeel wordt toegekend?Polling schreef: Ik zou je wel aanraden om een tekst in de wiki neutraal te houden