Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 10:00-11-11-12 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 10:00-11-11-12

ineke valster schreef:"Nu er twee appeltaarten komen"
Bedoel je dat die "taarten" komen meefietsen?

Ik zal er zijn hoor!! En misschien zijn er nog meer(oude) taarten??

Tot zondag!!

Groet,
Ineke
Wie de schoen past trekke hem aan, Ineke.
Voor mij zien de meeste taarten eruit om 'op de eten' :-)
Het wordt een aardig peloton morgen, ook wij gaan mee.

Jan
Jan van den Berg schreef:Het wordt een aardig peloton morgen, ook wij gaan mee.

Jan
Dan maar gelijk de boel op de kant zetten en het wat uitdunnen? :twisted:









:wink:
Wat een verdriet...

zo'n mooi peloton met zulke gerenommeerde namen,

Edoch ik blijf hopen op het wonder

dat ik NIET hoef te werken,

Jos
Leuk om het peloton te kruisen bij de Hoornse plas. :) Ik deed Diever Groningen Diever
Hallo lieve fietsers,
Ik vond het erg leuk om zondag met zo'n grote groep te fietsen en jullie bij mij over de vloer te hebben. Dank voor degenen die geholpen hebben met het verzorgen van de taart, koffie en thee. Zeer zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar. Sorry voor de paar chaotische momenten, het weer hadden we gelukkig heel erg mee!!
Tot volgende maand,
Petra.
Hallo Petra,

Wij voelden ons zeer vereerd dat we van jouw heerlijke appeltaart en gastvrijheid mochten genieten.
We hebben met z'n vieren (Paul, Cilia, Geke en René) nog een heerlijk rondje langs Appèlbergen gemaakt, dus onze fietshonger hebben we helemaal kunnen bevredigen.

Geke en René

ps. Zet zondag 13 janunari 2013 maar alvast in je agenda: vertrek vanaf de Buitenhof (bij ons thuis) en na het fietsen gaan we foto's/dia's bekijken en lekker samen eten. Allemaal in het kader van 'Nieuwjaar rond je Groningen'.