Goed plan. Ik heb mezelf ook een tocht beloofd. Het schijnt het laatste mooie weekend van het jaar te gaan worden. Ik heb de afgelopen weken als een zombie gewerkt, dus het is tijd voor iets anders.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mooi gezegd, Apple Girly!applemeisje schreef:Geloof dat ik met m'n "ontzettend domme vraag" aardig wat stof heb doen opwaaien. Gek eigenlijk, jullie weten zoveel over fietsen, maar iemand die hier de ballen verstand van heeft en onzeker is om wat verkeerds te doen, laten jullie links liggen.
Ach, waarom zou je ook iemand willen helpen. Kost alleen maar onnodige energie, frustratie en een boel herhaling!!!!
Volgens mij zijn jullie allemaal, net als ik, onderaan de ladder begonnen. De een met wat meer zekerheid en verstand van zaken, dan de ander. Echter hielpen we elkaar, zelfs wanneer de vraag al 100e keren is gesteld. Dus ga nu niet allemaal zitten zeuren, maar help een onzekere fietser.
Als ik zo'n houding, zoals hier wordt geschetst, naar mijn buspassagiers zou hebben. Dan zou geen passagier nog met de bus willen reizen!! Ook ik moet dagelijks vragen beantwoorden, die al vele malen zijn gesteld. Dit blijf ik met een glimlach doen
Dus hou op met zanniken!!!!
Gelukkig zijn er mede fietsers die mij een hand willen toesteken. Dank daarvoor!!!
Altijd fijn en handig om te weten.
en wijsheid komt met de jarenMichael W schreef:Een beetje zelfkennis is nooit wegWimmert schreef: maar ja misschien ben ik wel een ouwe zure sok aan het worden
(sidestep); gewoon goed kijken wat ze hier kiezen en voor welk doeleinde .AB schreef:en wijsheid komt met de jarenMichael W schreef:Een beetje zelfkennis is nooit wegWimmert schreef: maar ja misschien ben ik wel een ouwe zure sok aan het worden
Ik zelf ben nu genoodzaakt een nieuwe PC te kopen. En heb de ballen verstand van pc-onderdelen, maar om een apple te kopen ben ik 3000euro duurder uit, dus toch maar in het diepe gesprongen om zelf 1 samen te stellen. Nu moet ik me een weg zien te worstelen in de verschillen tussen hyperthreading, overclocking, gtx650 of gtx650ti, moederborden x79 platform of toch maar iets simpelers, k-processoren, extra koeling of niet, wat voor behuizing?, welke winkel, welke prijs, welk merk, etc. Ik wordt er helemaal tureluurs van en heb er het geduld niet voor om elke komma via google en wikipedia uit te zoeken...... geloof me, dan ben je wel blij dat er iemand is die tot 10 kan tellen en het geduld heeft om je weer even verder op weg te helpen.
Dus applemeid, kom maar op met je volgende vraag, rondje ijsselmeer komt zondag wel, is het nog mooier weer!
Ouwe zure sokken doe je gewoon in de wasmachine, jonger zullen ze niet worden maar ze gaan wel weer verfrissend lekker ruiken!Wimmert schreef:Ik vind ook niet dat er domme vragen zijn, sterker nog elke vraag mag gesteld worden.
Alleen vind ik wel dat iemand best een beetje zijn best mag doen om een antwoord te vinden. Met alle respect het komt gewoon een beetje lui over of misschien is lui niet het juiste woord. Maar ik denk dan het is te vinden soms met minder moeite als hier een vraag in typen!
Zo herinner ik mij nog een vraag over spd plaatjes met een link naar schoenen waar een heel verhaal onder stond over spd plaatjes met het antwoord op de vraag.
Ook zou ik, en zo heb ik het vroeger ook gedaan wegens er was nog geen internet, als ik iets niet wist ik naar een winkel ging. Als je de producten van halfords niet goed begrijpt, vraag het even na in de winkel.
Daar zijn die mensen voor en het is nog gratis ook!
En als je mazzel hebt zetten ze het er nog op je fiets ook!
Dat dus.
maar ja misschien ben ik wel een ouwe zure sok aan het worden die zich wel eens af vraagt hoe deed ik het dan toen er nog geen internet was?
Om een lang verhaal kort te maken.applemeisje schreef:Pink Lady On Wheels is weer present met haar brandende vraag...
Omdat ik nog niet zo gek lang beschik over een Koga Miyata Terraliner Lady, en ik met nat en koud weer gewoon wil blijven fietsen. Zijn spatborden een pré!
Welnu, bij Halfords verkoopt men spatborden voor een redelijke prijs, echter zijn deze alleen te aatsen op fietsen met een V brake. Nu leer ik steeds meer bij omtrent m'n fiets en alle techniek eromheen, maar wat is/zijn v brake(s)?
Mannen..... ze weten echt overal een potje verplassen van te maken .multiwgb schreef:Nee een mens weet het altijd beter als een ander en waarom doet hij het niet zoals ik het wil verdorie.Yopie schreef:En misschien is gemakzuchtig het juiste woord (inplaats van lui)?
Maar goed 37 uur verder 856 keer bekeken en 34 reacties. Niet slecht.
Of het probleem is dat er overal gemakzuchtige mensen zijn. Maar je hoeft natuurlijk niet inhoudelijk te reageren, zelf wat terugzeiken is zoveel makkelijker.steks schreef:Pfff het lijkt wel alsof ik de verschillende fora hier op uitzoek, of zijn we allemaal heer en meester in het zeiken om te zeiken?