Quechua is een merk dat DeCathlon verkoopt maar het merk word over de hele wereld verkocht, ik komt ze ook in Centraal & Zuid-Amerika heel vaak tegen, zij maken ook anderen producten zoals rugzakken trekking kleren en schoenen etc, de kwaliteit qua prijs verhouding is erg goed. veel mensen weten dus ook niet dat die zelfde tenten worden gemaakt voor andere bedrijven in Nederland met hun naam er op gedrukt! En wegens de prijs bij DeCathlon maken veel mensen dus de eerste stap naar kamperen met deze tenten en juist daarom niet altijd met veel ervaring, maar ik zie ook vaak hele dure tenten weg waaien om dat iemand, onervaren of niet, in kamperen, de haringen niet goed heeft aangebracht of the verkeerde voor de ondergrond heeft gebruikt (Zand) bijvoorbeeld. Ik heb een lichtgewicht T3 Normale tent van Qeuchua die ik gebruik met mij familie van 3 om te trekken en ben er zeer tevreden over, ik heb ook nog een paar andere tenten voor ander gebruik, maar ik neem ook altijd een lichtgewicht Tarp mee voor slecht weer of vele Zon! Wat de stokken betreft, het materiaal hiervoor wordt maar door een paar groothandels geleverd and ik heb de zogenaamde dure stokken stuk zien gaan net zo vaak als de goedkoop Fiber stokken en dan ook nog de aluminium stokken zien knakken! DeCathlon verkoopt deze producten met 1 en 2 jaar Garantie en een goede service er bij, dat is meer dan ik kan zegen voor bijvoorbeeld Bever die ook de 2 seconde Tenten verkoopt zowel als Vrijbuiter etc, maar dan met hun naam er op! DE Vraag " pas deze door de klap hekken" is als ik vermeen dat het Horizontaal over de Fiets is geplaatste is " Alleen als je de kleine 2 persoon model neemt", de volume van de 3 persoon is te groot in zijn opgeklapte vorm" en net als alle ander tenten "2 seconde, 3 seconde of normale tent" moet je leren om de tent weer terug te krijgen in zijn oorspronkelijke zak. "Met ervaring komt genot en met genot komt herinvestering in beter gereedschap" ik zie dat men hier heel vaak het zicht op verliest, in de forum, vind dat Jammer
. Ik kampeer al meer dan 50 jaar en dat over 5 continenten van Polar naar Oerwoud en Woestijn er tussen in, vervoer per boot, kano, bush vliegtuig etc. om het uiterste te bereiken en nu met de Trekking Fiets, gewoon doen zeg ik, vroeger gingen wij gewoon in de hooiberg slapen onderweg