Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cateye kapot, valt hij nog te repareren? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Cateye kapot, valt hij nog te repareren?

ptev schreef:
roosterveld schreef:Wim houdt van repareren en Wim woont ook in Groningen. 1+1=2 toch?? :D
Als dat zo is dan hoor ik het uiteraard graag! :lol:
als je een lepel of een pen vast kunt houden, kan je ook een soldeerbout hanteren. Die 'ik ben niet handig' act heeft nu wel lang genoeg geduurd :roll: :wink:
En na het lezen van het volgende zeker: http://www.nproject.org/nl/solderen/sol ... leren.html
m-gineering schreef:
ptev schreef:
roosterveld schreef:Wim houdt van repareren en Wim woont ook in Groningen. 1+1=2 toch?? :D
Als dat zo is dan hoor ik het uiteraard graag! :lol:
als je een lepel of een pen vast kunt houden, kan je ook een soldeerbout hanteren. Die 'ik ben niet handig' act heeft nu wel lang genoeg geduurd :roll: :wink:
Probleem is niet zozeer dat ik het niet wil leren, maar dat ik voor een dergelijk klusje nou eenmaal geen soldeerbout wil aanschaffen (klinkt gek, maar in m'n appartementje van 50 m2 heb ik hier geen ruimte voor :roll: ). Maar met de tips kan ik volgens mij een aardig eind komen...