Dus, ik doe:
Linksachter: gasbrandertje, tarp, billycan, mes en vork, bandenplakset, 1 liter fles water, 10 maaltijden uncle bens nasi (250 gram st), wat gereedschap, mok, 1 of 2 leesboeken, koffie, koffiepoeder,suiker, oplader telefoon, camera, slippers, handoek, zwembroek, badhandoek, fietsbroek.
Rechtsachter: 2 broeken(wandel), 2 korte broeken, regenjas, regenbroek, 2 tshirts, 1 sweatshirt kort, sweatshirt lang, 4 paar onderbroeken, 4 paar sokken, fietsketting repparatie, ehbo kitje, scheermesje, scheerschuim, tandpasta, tandenborstel, 1 liter fles water, hamer voor haringen.
Bagagedrager bovenop: Poly-Matje (lomp groot en 350/500 gr), slaapzak (1 kg) en tent (2.5 kg).
Past dit in 40 liter achtertassen ? En is de achterkant niet te zwaar ?
de reden dat ik 10 maaltijden meeneem is om de kosten enigzins te drukken
Plan is om 2 weken de hort op te zijn en 10 dagen te fietsen, wat zou ik moeten laten vallen om aan de 40l te komen ?
Dit is de eerste keer op de fiets dus ik zal wel wat vergeten zijn, ik wil ook niet elke dag kleren wassen, en misschien nog even een wandeling maken door een dorpstraat oid, in schone kleren, als ik ergens op een camping staat.
Ik neem aan dat je fiets redelijk veilig staat op een camping, als je een ommetje maakt ?
Misschien nog een soort leeslampje ofzo.