Additionally, paste this code immediately after the opening tag: oude vraag maar toch .. suggesties piepende remmen gevraagd! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

oude vraag maar toch .. suggesties piepende remmen gevraagd!

Hmm, kijk hier eens; kun je de fiets echt echt echt niet meer terug doen?! :-)
gartnl schreef:Ja mijn allereerste was ook ontzettend duur. Die dikke cateye ..
Maar de afgelopen tien jaar is er niks veranderd. Mijn cateye mighty 3 kostte 39 euro en dat kost de opvolger nog steeds.
Als de man aan de machine ergens in China ineens twee keer zo productief wordt maakt dat voor de totale kosten van het ding maar een dubbeltje uit.
Leon
Ik heb wel eens gehoord dat er bedrijven zijn, die uit zijn op winst.
Matthie9000 schreef:Hmm, kijk hier eens; kun je de fiets echt echt echt niet meer terug doen?! :-)
Geen van deze fietsen was door de fashion-keuring gekomen :lol:
gartnl schreef: Geen van deze fietsen was door de fashion-keuring gekomen :lol:
Een keuze van vorm voor functie dus, dat hebben fabrikanten als Gazelle graag, want daar leven ze van :wink: . (Wat niet betekent dat goede fietsen niet mooi kunnen zijn, maar dat is ook een kwestie van smaak.)

Renaat
Revanho schreef:
gartnl schreef: Geen van deze fietsen was door de fashion-keuring gekomen :lol:
Een keuze van vorm voor functie dus, dat hebben fabrikanten als Gazelle graag, want daar leven ze van :wink: . (Wat niet betekent dat goede fietsen niet mooi kunnen zijn, maar dat is ook een kwestie van smaak.)

Renaat
En ook niet dat mooie fietsen niet goed kunnen zijn. Niet echt een argument dus.

Einde van dit topic.