Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Marten bedoeld vast, dat je maar beter op staal kunt fietsen, omdat Peter Post nog steeds het snelheidsrecord heeft . Al die sponsoren dwingen de renners om op dat inferieure carbon te fietsen. Staal buigt zo lekker comfortabel mee, net een schommelwieg . Gelukkig hoeft zo'n carbon fietsje het maar 1 ritje vol te houden. Aan de andere kant, als je lijf het niet volhoudt, dan maakt het verschil tussen staal/alu/carbon toch niets uit.Pedalero schreef:Wat bedoel je nou?
reed museeuw zelfs niet eens met een vering ergens in voor- of achtervork?pedalman schreef:En zo reed in 2010 ene N. Terpstra deze helletocht met een stalen(!) voorvork... Nou moe?
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... el___.html
Mooi die oude beelden en die namen uit het verleden...AB schreef:reed museeuw zelfs niet eens met een vering ergens in voor- of achtervork?pedalman schreef:En zo reed in 2010 ene N. Terpstra deze helletocht met een stalen(!) voorvork... Nou moe?
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... el___.html
ik heb ook geen kwaad in de zin als ik doorratel , gewoon mooie fascinatie, de mens en de fiets, lekker luchthappen, buiten zijn, genieten, je goed voelen, bladieblaMatthie9000 schreef:haha; ik heb geen kwaads in de zin hoor, gewoon een observatieAB schreef:vrienden/vijanden?Matthie9000 schreef:Ik hoop dat Marten zich inhoudt, anders moet die arme AB weer 3 pagina's volschrijven waarom het volgens hem tóch niet zo is .
Gaat je fantasie weer met jou aan de loop? Of te lang in een schommelwieg gelegen?AB schreef:Marten bedoeld vast, dat je maar beter op staal kunt fietsen, omdat Peter Post nog steeds het snelheidsrecord heeft . Al die sponsoren dwingen de renners om op dat inferieure carbon te fietsen. Staal buigt zo lekker comfortabel mee, net een schommelwieg . Gelukkig hoeft zo'n carbon fietsje het maar 1 ritje vol te houden. Aan de andere kant, als je lijf het niet volhoudt, dan maakt het verschil tussen staal/alu/carbon toch niets uit.Pedalero schreef:Wat bedoel je nou?
Of Marten bedoeld toch iets anders, ben ook wel benieuwd
cultuurbarbaar met zelfspot!PietV schreef:Gaat je fantasie weer met jou aan de loop? Of te lang in een schommelwieg gelegen?AB schreef:Marten bedoeld vast, dat je maar beter op staal kunt fietsen, omdat Peter Post nog steeds het snelheidsrecord heeft . Al die sponsoren dwingen de renners om op dat inferieure carbon te fietsen. Staal buigt zo lekker comfortabel mee, net een schommelwieg . Gelukkig hoeft zo'n carbon fietsje het maar 1 ritje vol te houden. Aan de andere kant, als je lijf het niet volhoudt, dan maakt het verschil tussen staal/alu/carbon toch niets uit.Pedalero schreef:Wat bedoel je nou?
Of Marten bedoeld toch iets anders, ben ook wel benieuwd
Als je geen keus kunt maken tussen een stug aluminium frame of soepel titanium frame, dan is de tussenweg een trillingdempend stalen frame. Staal, het beste materiaal voor een comfortabele fiets.
Wilfried mag van mij blijven stuiteren. Parijs Roubaix is professionele sportverdwazing. Volksvermaak voor het klootjesvolk. Gewoon asfalteren die binnenwegen met Europese subsidie gelden.
Piet.
Relax Wim, in het echt rijdt Wilfried de Jong (54) gewoon op een stalen pegoretti. En ook dan was zijn slank- en fitheid me wel opgevallen.55er schreef:Wim schreef: verwijderd
De fitheid van de 54 jarige Wilfried valt me tegen. Twee dagen nodig hebben voor circa 46 km kasseien in een traject van circa 120 km en klagen over de kramp in zijn handen. Zeker te veel geknepen in het stuur. Of is het allemaal commerciële show?AB schreef:Relax Wim, in het echt rijdt Wilfried de Jong (54) gewoon op een stalen pegoretti. En ook dan was zijn slank- en fitheid me wel opgevallen.55er schreef:Wim schreef:verwijderd
Wim
het is televisie, dus zal Wilfried ieder stukje wel 10 keer hebben moeten rijden (met tussendoor verplicht afkoelen ) voordat de cameraman het er goed had opstaanPietV schreef: De fitheid van de 54 jarige Wilfried valt me tegen. Twee dagen nodig hebben voor circa 46 km kasseien