Ja dat is om bij gebrek aan HS 66's Magura remmen te gebruiken met gewone remgrepen met kabels. Het heeft dus niets te maken met deze Vittorio.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het precieze kan marten je er vast en zeker over vertellen maar dat is inderdaad het idee dacht ik! Ooit had je er geloof ik speciale (race)grepen voor maar om onbekende reden worden die niet meer gemaakt. (sorry voor offtopic )henkfietst52 schreef:Waar zijn die adapters voor dan? Is dat voor Magura remmen?
Henk
kunst en fietswerk
Zit wat te zoeken in het topic, maar het ontgaat me wat die adapters doen. Waar dient dat voor? Of is dat de nieuwe oplossing om hydraulische remmen te monteren met een racestuur?m-gineering schreef:henkfietst52 schreef:
Welke handgrepen zijn dat van Tektro? Ik ken het zelfde probleem met mijn handgrepen.
Jarno schreef: Zit wat te zoeken in het topic, maar het ontgaat me wat die adapters doen. Waar dient dat voor? Of is dat de nieuwe oplossing om hydraulische remmen te monteren met een racestuur?
Zoals Wim al zei » Conversie mechanische racegreep naar hydraulische magura remmen.Wim schreef:Ja dat is om bij gebrek aan HS 66's Magura remmen te gebruiken met gewone remgrepen met kabels.
Zo, voel ik me even blond. Ik had niet door dat we al op meer dan één pagina zaten. Het antwoord stond op pagina twee...Matthie9000 schreef:Jarno schreef: Zit wat te zoeken in het topic, maar het ontgaat me wat die adapters doen. Waar dient dat voor? Of is dat de nieuwe oplossing om hydraulische remmen te monteren met een racestuur?Zoals Wim al zei » Conversie mechanische racegreep naar hydraulische magura remmen.Wim schreef:Ja dat is om bij gebrek aan HS 66's Magura remmen te gebruiken met gewone remgrepen met kabels.
Ik vraag me af of dat de reden van de matige verkrijgbaarheid van dat Nitto-spul is. Ze lijken me gewoon bizar slecht in marketing, of ze rekenen domweg volledig op mond-tot-mond reclame. Wist je dat ze een website hebben? Onvindbaar, maar hij bestaat! Is trouwens ook een schoolvoorbeeld van slechte marketing, maar met een beetje doorzettingsvermogen vind je daar nog weleens een productcode van iets dat je eventueel zou willen hebben, en daarmee kun je dan een zoektocht op internet beginnen naar die éne online wederverkoper die precies dát onderdeeltje in z'n assortiment heeft (maar bijna gegarandeerd geen van de andere spullen die je zoekt).Wim schreef:[...] Nitto maakt ook sturen voor kleinere handen. Helaas zijn er zoveel modellen dat ze niet allemaal makkelijk te krijgen zijn.
Bij Vittorio noemen ze hem 'het beest",@ Luc....Op het forum (zoeken op Vittorio) zijn er
nog wel enkel Vittorio's te vinden.