Additionally, paste this code immediately after the opening tag: challenge taifun en bagage - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

challenge taifun en bagage

Beste Tyrr,

Bij Tim Bliesener kan je wellicht ook proefrijden (even googelen) In Hechtel zit een gast die volgens mij 4 verschillende fietsen aanbied. Dat is allicht dichter bij dan Amsterdam. Met name 2 Challenge twisters. Niet ver en volgens mij moet er nu zo langzamerhand te onderhandelen zijn; hij probeert ze al een half jaar zonder veel succes via Marktplaats te slijten (de .nl marktplaats).
Je kunt dan bij hem proefrijden en vervolgens afpingelen naar €500,- (dat is toch niet alleen voor Nederlanders weggelegd?)

Groet en succes
Erik Heijn
Tyrr schreef:een fiets gaan testen bij een verhuurder is erg duur vind ik (25euro/dag) en ik heb niet het idee dat ik daar veel bijleer. dit ligt me wel en dit niet kan je wel zeggen, maar als je geen idee hebt waarom niet ofzo, lijkt me dat nogal onhandig om te blijven testen.
Waarom zou je van ervaring niet veel leren? Mijn ervaring is dat je juist door veel proefrijden steeds beter weet wat je wilt. Juist bij ligfietsen heb je heel veel verschillende modellen / uitvoeringen waardoor testen en vergelijken wenselijk is. (bovenstuur, onderstuur, vering, low / mid / hoog model, voorwielaandrijving / achterwielaandrijving, grote wielen / kleine wielen, wielbasis, klapstuur, etc.) Daarom lijkt mij het een slechte besparing om op de gok iets 2e hands te kopen.

2e hands lijkt mij wel een goed plan, maar ik zou toch echt enkele modellen willen proefrijden :D En de landelijke ligfietsdagen lijken mij daar geschikt voor, kost je afgezien van reiskosten niets.